ویژگی‌های هوش مصنوعی در قلم اس پن

سامسونگ، برنده قمار افزودن ویژگی‌های هوش مصنوعی به قلم اس پن

سامسونگ در ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی به قلم اس پن خود موفق بوده است و اکنون نسخه S Pen Fold Edition مخصوص گلکسی زد فولد 3 بسیار درخشان است.

گلکسی زد فولد 3، اولین گوشی منعطف سامسونگ است که از قلم هوشمند محبوب S Pen پشتیبانی می‌کند و انجام بسیاری از کارها را ممکن می‌کند. تیم‌های سامسونگ در کشورهای مختلف با همکاری یکدیگر تلاش کرده‌اند تا بهترین تجربه کاربری ممکن قلم اس پن را برای گوشی گلکسی زد فولد 3 فراهم کنند. این شرکت در مصاحبه‌ای از تمرکز ویژه‌ای روی توسعه نسخه Fold Edition این قلم گذاشته و استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی برای بهبود پاسخگویی و تأخیر این قلم، صحبت کرده است.

ویژگی‌های هوش مصنوعی در قلم اس پن

سامسونگ همچنین کمی هم در مورد اهداف آینده خود برای توسعه S Pen صحبت کرده و چند سرنخ را در مورد برنامه‌هایش برای این وسیله جانبی ارائه کرده است. به طور خلاصه، این شرکت متعهد است قلم اس پن را به نقطه شروع «انقلابی در فناوری ورودی‌ها» تبدیل کند.

قلم اس پن توسط مهندسانی از سراسر جهان به شما تقدیم می‌شود

اکثر فناوری‌های مدرنی که توسط قلم هوشمند سامسونگ ارائه می‌شود، توسط گروهی از مهندسان سامسونگ از سراسر جهان توسعه پیدا کرده که با هدف مشترک تحقق چشم اندازی ساخت یک دستگاه ورودی تمام و کمال با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

مرکز تحقیقاتی سامسونگ در اکوراین، نقش مهمی را برای توسعه S Pen Fold Edition داشته است و به گفته یکی از اعضای تیم هوش بصری سامسونگ، این آزمایشگاه در درجه اول روی هدف «ارائه فناوری‌های هوش مصنوعی انسان محور که ورودی و تعامل برای کاربران سامسونگ را آسان و لذت‌بخش می‌کند» متمرکز است.

ویژگی‌های هوش مصنوعی در قلم اس پن

یک دستگاه ورودی مثل S Pen برای آنکه مثل یک قلم واقعی به نظر برسد، به پاسخگویی بالایی نیاز دارد. در همین راستا تمرکز ویژه‌ای روی گوشی گلکسی زد فولد 3 شده تا از ظرفیت‌های فناوری یادگیری عمیق روی خود دستگاه استفاده شود تا بتواند حتی کوچک‌ترین حرکات این قلم را تشخیص دهد. این گوشی از نوشتن دستی به 88 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. 14 زبان سال گذشته به مجموع زبان‌های دست‌خطی اضافه شد و سامسونگ تلاش می‌کند همچنان به این تعداد اضافه کند.

چه آینده‌ای در انتظار S Pen است؟

مدتیست که دیگر قلم اس پن فقط منحصر به گوشی‌های سری گلکسی نوت نیست. به جز زد فولد 3، گوشی گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ هم از این قلم پشتیبانی می‌کند و قطعاً گلکسی اس 22 اولترا که تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود علاوه بر این که از این قلم پشتیبانی می‌کند، حتی جایی داخل بدنه آن برای نگهداری از قلم در نظر گرفته شده است.

هرچند خود سامسونگ چنین چیزی را تأیید نکرده، ولی شایعات اخیر نشان می‌دهد جایی در داخل این گوشی برای قرار گرفتن و شارژ قلم وجود دارد. این قلم نه تنها یک گجت جال است، بلکه خیلی مفید هم هست و کاربران می‌توانند چه در سر کار و چه در مدرسه یا دانشگاه از آن برای انجام کارهای مختلف خود با گوشی استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*