مشخصات فنی گوشی های سری ردمی K50 شیائوی لو رفت؛ تایید دوربین 108 مگاپیکسلی

افشاگران مشخصات فنی گوشی های سری ردمی K50 شیائومی را فاش کردند. این سری در سه نسخه با امکانات و قیمت مناسب عرضه می‌شود.

اطلاعات کلیدی از گوشی های سری ردمی K50 شیائومی فاش شده است که نشان می‌دهد چه انتظاری باید از نسل بعدی گوشی‌های برند ردمی داشته باشیم. مدت زمان زیادیست که اطلاعات مختلفی از سری کی ۵۰ ردمی منتشر می‌شود. به عنوان مثال اوایل ماه گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کند این گوشی‌ها از یک حسگر اثر انگشت اپتیکال یکپارچه در زیر نمایشگر خود بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید:

گوشی های سری ردمی K50 شیائومی به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شوند

علاوه بر این اطلاعات فنی، رندرهای مختلفی هم تا کنون از این گوشی‌ها چینی روی خروجی سایت‌ها قرار گرفته است. به عنوان مثال My Drivers رندرهایی را جدیداً منتشر کرده که طراحی قاب جلویی این گوشی را به نمایش می‌گذارد. حالا که به معرفی این گوشی‌ها نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر شده است. هرچند خود برند ردمی هیچ یک از این موارد را تأیید نکرده است.

امروز یک افشاگر مطرح به نام Digital Chat Station اطلاعات جالب توجهی را از گوشی های سردی ردمی K50 منتشر کرده است. ظاهراً بالارده‌ترین مدل این خانواده از یک نمایشگر باکیفیت با لبه‌هایی منحنی بهره می‌برد. در زیر قاب این گوشی‌ها نیز از چیپست‌های سری Snapdragon 8xx کوالکام استفاده خواهد شد.

این گوشی‌ها همچنین با توان بسیار سریع ۶۷ وات شارژ می‌شوند و در بخش دوربینشان از یک سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. قه جز این باید به اسپیکرهای استریو با برند JBL و یک موتور روی محور خطی X در زیر قاب این گوشی‌ها اشاره کرد. ردمی همکاری خودش را با برند JBL همزمان با عرضه گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ آغاز کرده است.

ظاهراً این اطلاعات مربو به دو گوشی ردمی کی ۵۰ پرو و کی ۵۰ پرو پلاس می‌شود. اگر به خاطر داشته باشید سری کی ۴۰ در سه نسخه کی ۴۰، کی ۴۰ پرو و کی ۴۰ پرو پلاس عرضه شد. به همین خاطر انتظار می‌رود سری کی ۵۰ هم مثل نسل گذشته خود در سه نسخه وارد بازار شود.

اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، از آنجا که گفته می‌شود این گوشی‌ها از یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه استفاده می‌کنند، بنابراین نمایشگر آن‌ها از نوع AMOLED است. نام دقیق چیپست قدرت‌بخش آن‌ها هم اسنپدراگون ۸۸۸ و اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود. هرچند احتمال اینکه نسخه پرو پلاس به چیپست جدید اسنپدراگون ۸۹۸ مجهز شود هم وجود داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*