گوشی های سری ردمی K50 شیائومی

گوشی های سری ردمی K50 شیائومی به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شوند

گفته می‌شود گوشی های سری ردمی K50 شیائومی به نمایشگر OLED مجهز خواهند بود و در نتیجه حسگر اثر انگشت به زیر نمایشگرها آن‌ها منتقل خواهد شد.

اختلاف قیمت بین نمایشگرهای LCD و OLED در اولین روزهایی که نمایشگرهای LED متولد شده بودند خیلی زیاد بود. اما طی این سال‌ها، آن‌ها تکامل یافته‌تر شده‌اند و قیمتشان هم کاهش پیدا کرده است. به همین خاطر است که پنل‌های OLED را اکنون می‌توان در گوشی‌های اقتصادی شیائومی و سامسونگ هم یافت.

سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر به گوشی های سردی ردمی K50 شیائومی باز می‌گردد

گرایش به سمت استفاده از نمایشگرهای OLED در بین گوشی‌های هوشمند بیشتر و بیشتر می‌شود و شاهد افزایش تعداد گوشی‌هایی با این نمایشگرها در بازار هستیم. شیائومی هم می‌خواهد سوار این موج شود و در جریان به وجود آمده با دیگر گوشی‌سازها همراه باشد. این کمپانی در حال افزایش استفاده از نمایشگرهای اولد روی گوشی‌هایش است.

در همین راستا گفته می‌شود این کمپانی خودش را آماده رونمایی از دو گوشی میان‌رده مجهز به چیپست اسنپدراگون 778G با نمایشگر اولد و نرخ رفرش بالا می‌کند. منبع می‌گوید این دو گوشی در وزن و ضخانت با یکدیگر متفاوت هستند و با یک نسخه پیشرفته حسگر اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگر خود عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

تصاویر و مشخصات شیائومی ردمی K50 و ردمی K50 پرو منتشر شد

فناوری اثر انگشت زیر نمایشگر در حال ظهور بیشتری در گوشی‌های برند ردمی است. گوشی های سری ردمی K50 شیائومی نیز اکنون این حسگر را ارائه خواهند کرد. در مجموع این خانواده در سه نسخه عرضه می‌شود که دو نسخه آن به چیپست اسنپدراگون 888 و بالارده‌ترین نسخه این خانواده به چیپست اسنپدراگون 898 کوالکام مجهز هستند. این گوشی‌ها فناوری شارژ سریع 120 وات را هم ارائه می‌کنند که همین چند روز پیش با گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس معرفی شد.

شیائومی موفق به فروش 240 میلیون نسخه از گوشی‌های سری ردمی نوت شده است

آقای Lu Weibing، مدیرعامل برند ردمی در رویداد معرفی گوشی‌های سری ردمی نوت 11 اعلام کرد که تاکنون بیش از 240 میلیون نسخه از گوشی‌های سری ردمی نوت در سراسر جهان فروخته شده است. این درحالیست که سن این خانواده خیلی زیاد نیست و این برند در بازار جوان است.

گوشی های سری ردمی K50 شیائومی

شیائومی ماه مه گذشته گفته بود که 200 میلیون نسخه از این گوشی‌ها را فروخته است. بنابراین در طول 5 ماه، این شرکت موفق به فروش 40 میلیون نسخه دیگر از این گوشی‌ها شده تا به صورت میانگین ماهیانه 8 میلیون گوشی از سری Redmi Note فروخته شود. نوامبر سال گذشته تعداد کل گوشی‌های فروخته شده ردمی نوت 140 میلیون و اکتبر دو سال قبل هم 100 میلیون نسخه اعلام شده بود.

شیائومی سالانه دو نسل متفاوت از گوشی‌های سری Redmi Note را روانه بازار می‌کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، میانگین قیمت این گوشی‌ها 390 دلار است؛ هرچند مدل‌هایی گران‌تر و مدل‌هایی نیز ارزان‌تر از این قیمت اعلام شده با برند ردمی نوت در بازار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*