دو ویژگی جدید در شیائومی 12 اولترا

جزئیاتی از دو ویژگی جدید در شیائومی 12 اولترا منتشر شد

مطلب جدیدی در اینترنت منتشر شده که به دو ویژگی جدید در شیائومی 12 اولترا – Xiaomi 12 Ultra، گوشی پرچمدار بعدی شیائومی اشاره می‌کند.

تاکنون مطالب زیادی روی خروجی سایت قرار گرفته‌اند که هر یک به نوعی، گوشی‌های سری شیائومی 12 را توصیف می‌کنند. به عنوان مثال اخیراً یک افشاگر اطلاعاتی از دوربین‌های پشتی گوشی شیائومی 12 اولترا را منتشر کرده است. چند روز پیش هم افشاگر دیگری اطلاعات مهمی را در مورد یکی از این دوربین‌ها منتشر کرده بود. اما این افشاگر، جزئیاتی از نوع حسگر اثر انگشت به کار رفته در این گوشی را هم منتشر کرده است که دانستن آن خالی از لطف نیست.

این دو ویژگی جدید در شیائومی 12 اولترا چیست؟

او که در شبکه اجتماعی ویبو با نام Panda is Bald شناخته می‌شود،‌ دو ویژگی جدید در شیائومی 12 اولترا را توصیف کرده است. او می‌گوید پرچمدار بعدی شیائومی از یک دوربین زوم بزرگ‌تر بهره می‌برد. این گوشی به یک دوربین پریسکوپی 1/1.5 اینچی نیز مجهز خواهد بود که زوم 5 برابری اپتیکال را ارائه می‌کند. در مقایسه با آن، اندازه سنسور دوربین پریسکوپی 48 مگاپیکسلی گوشی شیائومی می 11 اولترا 1/2.0 اینچی است.

یکی از افشاگران قابل اعتماد می‌گوید برخلاف گزارش‌های اولیه، گوشی 12 اولترا شیائومی به دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز نمی‌شود؛ در عوض به سه سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. یکی از این سنسورها لنز زوم پریسکوپی 5 برابری را ارائه می‌کند، در حالی که دو سنسور دیگر به لنزهای واید و اولترا-واید مجهز هستند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۰ پرو

اما دومین نکته مهمی که در خصوص گوشی Xiaomi 12 Ultra گفته می‌شود، حضور یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر آن است. اگر این شایعه واقعیت داشته باشد، 12 اولترا به نخستین گوشی برند شیائومی تبدیل خواهد شد که از یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه Ultrasonic برخوردار است.

دو ویژگی جدید در شیائومی 12 اولترا

شیائومی تاکنون از حسگرهای اثر انگشت زیر صفحه اپتیکال استفاده می‌کرد. البته گوشی شیائومی Mi 5s به یک حسگر اولتراسونیک مجهز بود، ولی این حسگر در زیر نمایشگر نهفته نشده بود و روی چانه پایینی نمایشگر قرار داشت.

منتظر اخبار بیشتری از پرچمداران جدید شیائومی باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*