نسخه جدید مرورگر وب سامسونگ

نسخه جدید مرورگر وب سامسونگ یک ویژگی بسیار کاربردی در خود دارد

نسخه جدید مرورگر وب سامسونگ، Samsung Internet که به صورت آزمایشی منتشر شده یک ویژگی جدید و کاربردی دارد که می‌تواند کاربران را جذب خودش کند.

مرورگر وب سامسونگ دارای یک نسخه آزمایشی به نام Samsung Internet Beta است که به کاربران اجازه می‌دهد طعم امکانات جدید را پیش از عرضه عمومی، بچشند. این گزینه برای طرفداران سامسونگ هم عالی است؛ زیرا می‌توانند در نسخه بعدی مرورگر سامسونگ به گشت و گذار بپردازند.

اکنون نسخه جدید مرورگر وب سامسونگ به صورت آزمایشی منتشر شده که شاید به‌روزرسانی کوچکی باشد، ولی یک تغییر خیلی مفید داشته است. تغییری که شاید تمام کاربران را ترغیب به نصب این نسخه آزمایشی کند.

مرورگر وب سامسونگ به مرورگر بهتری تبدیل شده است

نسخه 16.0.2.15 این مرورگر که امروز منتشر شده، به کاربران اجازه می‌دهد نوار آدرس وب را از بالا، به پایین صفحه منتقل کنند. از آنجا که گوشی‌های جدید سامسونگ اکثراً به نمایشگرهای بلند قامتی مجهز هستند، لمس نوار آدرس در بالای صفحه خیلی سخت می‌شود. ولی با این تغییر جزئی، شما به راحتی می‌توانید به نوار آدرس در زیر نمایشگر دسترسی پیدا کنید و به راحتی بین صفحات وب بچرخید.

پشتیبانی از تب‌های گروهی نیز به نسخه جدید مرورگر وب سامسونگ اضافه شده است. این ویژگی به کاربرانی که اغلب تب‌های زیادی را در مرورگر خود باز می‌کنند، کمک می‌کند تا تب‌ها را در گروه‌بندی‌های مختلفی قرار دهند تا آسان‌تر به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. این قابلیتی است که پیشتر به مرورگر گوگل کروم اضافه شده بود و حالا نسخه آزمایشی مرورگر Samsung Internet نیز آن را دریافت کرده است.

در انتها باید به یک ویژگی دیگر مرتبط با اولویت اتصال HTTPS اشاره کرد که هرچند هنوز به شکل نهایی آماده استفاده نیست. این یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که سامسونگ برای حفظ هرچه بیشتر حریم خصوصی کاربران به مرورگر وب موبایل خود اضافه می‌کند.

همه این ویژگی‌های جدید هم اکنون در نسخه آزمایشی اپلیکیشن Samsung Internet در دسترس هستند. احتمالاً تا چند هفته دیگر یک نسخه پایدار از این مرورگر با تمام ویژگی‌های جدیدش در اختیار کاربران گوشی‌های سامسونگ قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*