گوشی میزو MX5 موفق به کسب امتیاز ۵۳.۳۳۰ در بنچمارک انتوتو شد

سال گذشته گوشی MX4 کمپانی چینی میزو یکی از بالاترین امتیازهای بنچمارک انتتوتو را از آن خود کرد.حالا میزو پرچم دار جدید خود یعنی Meizu MX5 را معرفی کرده و طبیعی است که انتظار ها از آن زیاد باشد.جالب است بدانید اسمارت فون میزو MX5 موفق به کسب امتیاز ۵۳.۳۳۰ در بنچمارک انتوتو  (AnTuTu) شده است.

Meizu-MX5-6صبح امروز کمپانی میزو ، پس از چند ماه شایعه و گمانه زنی ، پرچم دار جدید خود یعنی گوشی Meizu MX5 را با مشخصات سخت‌افزاری و طراحی قابل توجهی رسما معرفی کرد.

اگر پیگیر اخبار گوشی های هوشمند باشید، می‌دانید که سال گذشته گوشی میزو MX4 یکی از بالاترین امتیازهای بنچمارک انتتوتو را کسب کرد. این گوشی با میانگین امتیاز ۴۷.۷۶۵، توانست نکسوس ۶ را که امتیاز ۴۷.۰۷۹ گرفته بود شکست دهد. گوشی گلکسی آلفای سامسونگ هم در جایگاه سوم این لیست قرار گرفت. همچنین گلکسی نوت ۴ و وان پلاس ۹ هم به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند. این در حالی است که اکنون گوشی MX5 شرکت میزو در بنچمارک انتوتو امتیاز ۵۳.۳۳۰ را کسب کرد.

میزو MX5 از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت FHD و محافظ Gorilla Glass 3، باتری ۳۱۵۰ میلی آمپر ساعتی، چیپست MT6795T موسوم به Helio X10 با پردازنده هشت هسته ای Cortex-A53 و فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز برای هر هسته، پردازنده گرافیکی PowerVR G6200، سه گیگابایت رم از نوع LPDDR3، یک دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی با گشادگی لنز f/2.2 و دو فلش LED مجهز به سنسور لرزش گیر لیزری با امکان فیلم برداری به صورت ۴K با سرعت ۱۰۰ فریم در ثانیه و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با گشادگی لنز f/2.0 تشکیل شده است.

meizu-mx5-3

ابن گوشی در سه مدل ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در سه رنگ نقره ای، طلایی و خاکستری در دسترس قرار خواهد گرفت.بر اساس گزارشات مدل ۱۶ گیگابایتی آن قیمتی معادل ۲۹۰ دلار، مدل ۳۲ گیگابایتی قیمتی معادل ۳۲۲ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی قیمتی معادل ۳۹۰ دلار دارد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جیییییگرمنی….بیاد میخرمش…