پیام رسان های داخلی

وزیر ارتباطات: از وضعیت پیام رسان های داخلی راضی هستم

وزیر ارتباطات با اعلام این که از وضعیت پیام رسان های داخلی راضی هستم گفت پیام رسان های ایرانی طی سال‌های گذشته به میزان قابل قبولی رشد کردند.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا طی دیداری با مدیران پیام رسان های داخلی عنوان کرد پیام رسان‌ها با تمام مشکلات سال‌های اخیرا توانستند به جایگاه مطلوبی دست پیدا کنند و به توانایی‌های خود باور داشته باشند. وی افزود البته چالش خود ناباوری یکی از مهم‌ترین چالش‌های جدی در مسیر رشد پیام رسان‌ها محسوب می‌شود. طبق گفته وزیر ارتباطات تا زمانی که ویروس خودناباوری وجود داشته باشد، در هیچ زمینه‌ای نمی‌توان به پیشرفت و موفقیت دست یافت.

لزوم توسعه سبد خدمات پیام رسان های داخلی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این که پیام رسان های بومی باید از مزیت‌های بومی استفاده کنند و سبد خدمات خود را فقط به پیام رسانی محدود نکنند، تاکید کرد اگر خدمات با کیفیتی در اختیار کاربران قرار دهید، بدون شک مردم نیز از پیام رسان های ایرانی استقبال خواهند کرد.

زارع پور در ادامه گفته‌های خود به تلاش برای بازسازی اعتماد عمومی به پیام رسان های بومی تاکید کرد و گفت طی سال‌های گذشته به دلیل برخی ضعف‌ها در میان مردم ذهنیت اشتباهی نسبت به پیام رسان های بومی ایجاد شد که حتی با رفع نواقص گذشته هنوز این ذهنیت اصلاح نشده است. البته اصلاح ذهنیت فقط با اطلاع‌رسانی و تبلیغات درست در کنار خدمات مطلوب به مردم برطرف خواهد شد.

وزیر ارتباطات در ادامه بیان کرد پیش از حضور در این دیدار خود را برای شنیدن گلایه‌های مدیران پیام رسان‌ها آماده کرده بودیم، اما مدیران آنها از حمایت‌های وزارت ارتباطات طی سال‌های قبل رضایت داشتند و امیدواریم این حمایت طی همکاری با سایر دستگاه‌های مسئول همچنان تداوم داشته باشد تا چالش‌های این حوزه نیز کاهش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*