تصویر نسخه زرد رنگ گوشی شیائومی پوکو M4 Pro

تصویر نسخه زرد رنگ گوشی شیائومی پوکو M4 Pro منتشر شد

تصویر تازه‌ای از نسخه زرد رنگ شیائومی پوکو M4 Pro به بیرون درز پیدا کرد تا طراحی جذاب پنل عقب این گوشی 5G را نمایان سازد.

پوکو ام 4 پرو 5G تنها چند روز تا ورود به بازارهای جهانی فاصله دارد؛ پس عجیب نیست که شمار تصاویر لو رفته از آن رو به افزایش است. در تازه‌ترین مورد، می‌توانیم رنگ زرد گوشی شیائومی پوکو M4 Pro را ببینیم.

چیزی که در پنل عقب جلب توجه می‌کند، یک ماژول دوربین بزرگ با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و نام برند POCO است. لبه کناری سمت چپ، از شیار سیم‌کارت میزبانی می‌کند و در سمت راست، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار دارند.

میکروفون، فرستنده IR و یک اسپیکر در لبه بالایی؛ یک میکروفون و اسپیکر دیگر و درگاه USB-C در لبه پایینی دیده می‌شوند. صفحه نمایش هم که حفره‌دار و دارای حاشیه پایینی نسبتا ضخیمی است.

شیائومی پوکو M4 Pro

مشخصات احتمالی شیائومی پوکو M4 Pro

این گوشی 5G باید بک ال‌سی‌دی 6.6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتز داشته باشد. دوربین سلفی، 16 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه در پنل عقب، 8 مگاپیکسلی توصیف شده؛ دوربین اصلی هم که 50 مگاپیکسلی است.

سیستم عامل اندروید 11 با MIUI 12.5، تراشه دایمنسیتی 810 مدیاتک و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ 33 وات، دیگر مشخصات مورد انتظار پوکو ام 4 پرو هستند.

احتمالا این گوشی به عنوان نسخه تغییر نام یافته ردمی نوت 11 5G با ترکیب حافظه 8+128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.