تصاویر واقعی سامسونگ گلکسی S22 Ultra

اولین تصاویر واقعی سامسونگ گلکسی S22 Ultra لو رفت

تاکنون رندر‌های متعددی از گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 اولترا منتشر شده است و هرکدام به طراحی متفاوتی اشاره داشتند؛ اما حالا شاهد اولین تصاویر واقعی سامسونگ گلکسی S22 Ultra هستیم.

خب بالاخره چشممان به جمال گلکسی اس 22 اولترا روشن شد. البته انتظار نداشتیم به این زودی این اتفاق بیفتد؛ اما در هر حال سه ماه پیش از معرفی رسمی اولین تصاویر واقعی سامسونگ گلکسی S22 Ultra به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

تصاویر Galaxy S22 Ultra که توسط FrontPageTech منتشر شده‌اند، طراحی جدید پنل پشتی این گوشی و شیار اختصاصی اس پن را نشان می‌دهند.

تصاویر واقعی گلکسی S22 Ultra یادآور گلکسی نوت 10 هستند

تصاویر واقعی سامسونگ گلکسی S22 Ultra

با توجه به تصاویر منتشر شده، گلکسی اس 22 اولترا بیش از اینکه شبیه یکی از گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ باشد، بیشتر به گلکسی نوت شباهت دارد. گویا سامسونگ پس از عرضه گلکسی نوت 20 مجددا به دفتر طراحی‌اش مراجعه کرده و تصمیم گرفته طراحی گلکسی نوت 10 را برای یک نسل دیگر استفاده کند.

هرچند که بر خلاف گلکسی نوت 10،‌ پنل پشتی این گوشی مات است و در آن شش بریدگی دایره‌ای شکل برای دوربین‌های اصلی، ماژول فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED دیده می‌شود. شیار اختصاصی اس پن نیز در سمت چپ گوشی قرار دارد. البته قضاوت از روی تصاویر منتشر شده سخت است؛ اما ظاهرا بدنه پشتی از پلاستیک ساخته شده است.

سامسونگ در این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با توانایی زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابری استفاده کرده است.

دوربین سلفی نیز قرار است همچنان در حفره مرکزی نمایشگر بماند؛ زیرا فناوری دوربین زیر نمایشگر هنوز کیفیت لازم را برای استفاده در پرچمدار 2022 سامسونگ ندارد و بهتر است فعلا فقط به صورت اختصاصی در اختیار گلکسی زد فولد 3 باشد.

پس از حدس و گمان‌های فراوان درباره تاریخ احتمالی رونمایی از سری گلکسی اس 22، اکنون اکثر کارشناسان به این باور رسیده‌اند که این گوشی‌ها در بهمن‌ ماه رونمایی خواهند شد.

نظر شما درباره طراحی گلکسی S22 Ultra چیست؟