تیگو ۷ پرو

تیگو ۷ پرو با طراحی و امکانات جدید به ایران می‌آید + عکس و مشخصات

کراس اوور چری تیگو ۷ پرو به زودی توسط مدیران خودرو روانه بازار ایران خواهد شد. در ادامه می‌توانید مشخصات، امکانات و تصاویر این خودرو را مشاهده کنید.

شرکت مدیران خودرو قصد دارد به زودی کراس اوور تیگو ۷ پرو را وارد جاده‌های کشور کند. این در صورتی است که مدتی پیش نیز تیگو ۸ پرو توسط این شرکت خودروسازی رونمایی شده بود. ما در این مطلب شاسی بلند چینی Tiggo 7 Pro را از نظر طراحی ظاهری و مشخصات فنی بررسی خواهیم کرد.

تیگو ۷ پرو

بررسی چری تیگو ۷ پرو از نظر طراحی ظاهری

این اتومبیل در نمای جلو به یک جلوپنجره چند ضلعی بزرگ مجهز شده است که دو چراغ جلو LED کشیده و باریک تکمیل کننده این قسمت از خودرو هستند. لازم به ذکر است که این چراغ‌های جلو چهره جذاب‌تری را برای شاسی بلند تیگو ۷ پرو به ارمغان آورده‌اند. در نمای کناری این کراس اوور چینی شاهد خطوط برجسته‌ای هستیم که از ترکیب سه خط غلیظ به وجود آمده‌اند.

تیگو ۷ پرو

سقف این خودرو از سمت جلو با شیب زیبایی به طرف عقب و ستون C کشیده شده و اسپویلری که در پشت این شاسی بلند قرار گرفته، حالت زیبا و اسپرتی را برای آن به ارمغان آورده است. در نمای عقب این خودرو نیز شاهد چراغ‌های LED به هم پیوسته هستیم که باعث شده‌اند این شاسی بلند عریض‌تر به نظر برسد.

مشخصات فنی Tiggo 7 Pro

تیگو ۷ پرو

تاکنون مشخص نشده است که مدیران خودرو قصد دارد تیگو ۷ پرو را با چه پیشرانه‌ای روانه بازار کشور کند، اما کمپانی چری این شاسی بلند چینی را با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری به تولید می‌رساند که توانی برابر با ۱۴۷ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متری ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که یک تیم بین‌المللی به سرپرستی استیو یام طراحی این کراس اوور را انجام داده است.