میم کوین

رشد عجیب میم کوین ها در یک ماه اخیر سرمایه گذاران را یک شبه پولدار کرد

میم کوین ها اخیرا رشد چشمگیری را تجربه کردند و برای سرمایه گذاران خود سودآوری زیادی را به همراه داشتند. در ادامه میزان رشد میم کوین ها طی یک ماه اخیر را بررسی خواهیم کرد.

میم کوین ها این روزها بیش از پیش مورد توجه فعالان حوزه ارزهای دیجیتالی قرار گرفتند و اخیرا پس از این که شیا اینو توانست رشد چشمگیری را تجربه کند، اکنون یک میم کوین جدید با نام اختصاری ELON نیز به میزان 3700 درصد رشد پیدا کرد.

رشد چشمگیر میم کوین ها

طبق اطلاعاتی که منتشر شده، ارز دیجیتالی ELON در ابتدای ماه حدود ۰/۰۰۰۰۰۰۰۵ دلار قیمت داشت، اما اکنون قیمت آن با رشد چشمگیر به ۰/۰۰۰۰۰۲۳۳ افزایش یافته است. این ارز هم‌اکنون در محدوده قیمت ۰/۰۰۰۰۰۱۴۱۷ دلار مورد معامله قرار می‌گیرد. ارزش بازار رمزارز ELON در روز اول اکتبر حدود 26 میلیون دلار اعلام شد، اما اکنون پس از یک ماه این مقدار به 1.19 میلیارد دلار رسیده است و توانسته جایگاه 122 مارکت کپ را از آن خود کند.

همچنین این ارز دیجیتالی پس از این که در لیست OKEx و Crypto.com قرار گرفت در تاریخ 29 اکتبر رشد 200 درصدی را تجربه کرد. در توییتر این ارز دیجیتالی آمده است: «از شما مریخی‌ها به دلیل حمایت فوق‌العاده‌تان تشکر می‌کنیم؛ چرا که با حمایت‌های شما ارز elon توانست در لیست OKEx قرار بگیرد. این فقط یکی از چندین ماموریت بین کهکشانی ما محسوب می‌شود.»

میم کوین ها اکنون صدر اخبار را به خود اختصاص داده‌اند و اخیرا نیز ارز دیجیتالی شیبا اینو توانست با رشد 85 درصدی خود از دوج کوین نیز سبقت بگیرد. علاوه بر این شاهد رشد 2900 درصدی ارز دیجیتال SAMO بودیم که ارزش بازار آن به 485 میلیون دلار افزایش پیدا کرد. ضمن این که ارز دیجیتال HOGE نیز طی ماه اکتبر حدود 2920 درصد رشد یافت.

اریک وال، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در همین رابطه عنوان کرد هر زمان که یکی از میم کوین ها به رشد چشمگیری می‌رسد، بسیاری تصور می‌کنند رالی صعودی این بازار آغاز شده است، اما این فقط یک کازینو بوده که از یک میز رولت سرگرم‌ کننده‌تر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*