گوشی ویوو NEX 5

گوشی ویوو NEX 5 با 7 دوربین در راه است؛ دوربین سلفی زیر نمایشگر

خبر رسیده گوشی ویوو NEX 5 با ۶ دوربین پشتی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی زیر نمایشگر در راه است. سری نکس، مرکز نوآوری Vivo است.

همیشه خانواده NEX ویوو به عنوان گوشی‌هایی که آغازگر و آزمایش کننده فناوری‌های جدید هستند، پر سر و صدا بوده‌اند. این درست است که ویوو کمی به این گوشی‌ها استراحت داده و از عرضه آخرین گوشی این خانواده چند سالی می‌گذرد، اما به نظر می‌رسد سال آینده مجدداً این خانواده احیا خواهد شد و عضو جدید آن با نام ویوو NEX 5 معرفی می‌شود.

گوشی ویوو NEX 5

نوآوری جدید این گوشی در حال حاضر شامل یک دوربین سلفی زیر نمایشگر و شش حسگر دوربین در قاب پشتی می‌شود. یک افشاگر قابل اعتماد، نخستین رندرهای گوشی نوآورانه ویوو نکس ۵ را منتشر کرده است. این رندرها علاوه بر دوربین‌های پشتی و دوربین سلفی زیر صفحه، یک نمایشگر با حاشیه‌های بسیار باریک در بالا و پایین و انحنا از دو طرف به سمت پشت گوشی را نشان می‌دهند.

گوشی ویوو NEX 5

گزارش‌های تأیید نشده‌اید وجود دارد که می‌گوید این گوشی یک نمایشگر بزرگ ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن 2K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند. علاوه بر این به یک دوربین سلفی زیر نمایشگر ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است و یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در اختیار دارد که خود با توان ۶۶ وات به سرعت شارژ می‌شود.

در قلب تپنده این گوشی، چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ که تراشه پرچمدار بعدی کوالکام است، حضور خواهد داشت. این گوشی گواهی ضد آب IP68 را ارائه می‌کند، شارژ سریع بی‌سیم ۴۰ واتی دارد و سیستم عامل اندروید ۱۱ به صورت پیش‌فرض روی آن نصب است. در دوربین‌های پشتی آن نیز حداقل ۲ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بوده و لنزهای برند Zeiss روی آن‌ها قرار دارد.

گوشی ویوو NEX 5

ویوو چهارمین گوشی‌ساز برتر جهان است

طی چند سال گذشته کمپانی ویوو در حال فتح قله‌های موفقیت در بازار موبایل است. برای مدت طولانی قلمرو فعالیت‌های این شرکت به بازار موبایل چین محدود بود. اما با تجربه اندوزی و رشد مهارت‌ها، ذهنیت درخشش جهانی در این شرکت به وجود آمد. از حق نگذریم که سقوط آزاد هواوی در بازار جهانی کمک بزرگی به دیگر شرکت‌های چینی از جمله Vivo کرد تا بتواند بیشتر دیده شود.

چندی پیش تحلیگران شرکت تحقیقاتی Canalys، نتایج فروش جهانی گوشی در سه ماهه سوم امسال را منتشر کردند که بر اساس آن ویوو در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته بود. این کمپانی ۱۰ درصد کل بازار موبایل جهان را در اختیار دارد، در حالی که سال گذشته این سهم‌خواهی ۹ درصدی بود.

سامسونگ همچنان با سهم ۲۳ درصدی خودش، بزرگ‌ترین گوشی‌ساز جهان محسوب می‌شود. جایگاه دوم با سهم ۱۵ درصدی متعلق به گوگل است، در حالی که شیائومی نیز با ۱۴ درصد سهم‌خواهی، رتبه سوم را در اختیار دارد. شایان ذکر است، کمپانی اوپو هم با سهم ۱۰ درصدی، در کنار شرکت ویوو قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*