اسنوا

اسنوا با رویدادهای گیمون در مدارس استعدادیابی می‌کند

شرکت بزرگ اسنوا از رویدادهایی نظیر گیمون برای استعدادیابی در مدارس حمایت می‌کند و مهارت‌های نرم را به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد.

امروز درست در زمانی زیست می‌کنیم که سرعت تغییر تکنولوژی به قدری سرعت یافته است که دیگر هیچ شرکتی نیست که به دنبال تغییرات بنیادین نباشد. در دنیای دیجیتال این روزها، تکنولوژی همه کارها را برای بشر آسان کرده است؛ برای مثال امروز لازم نیست انسان‌ها همچون چهل یا پنجاه سال گذشته شیر گاو بدوشند یا با دست به شست‌و‌شوی ظرف‌ها بپردازند و در زمین‌های خاکی هفت سنگ و فوتبال بازی کنند؛ امروز تکنولوژی در خدمت بشریت است و با وجود لوازمی چون ماشین لباسشویی و ظرفشویی، رایانه، دوربین و بسیاری از این وسایل، انجام فعالیت‌های دستی و طاقت‌فرسا برای کودکان و نوجوانان که می‌توان به عنوان قشر حساس جامعه از آنان یاد کرد، به مراتب کمتر از گذشته شده است، در این میان تنها چیزی که به نظر می‌رسد باید برای کودکان امروز اهمیت داشته باشد و آنها در آن موفق باشند، گرفتن نمره‌های عالی در مدرسه و کلاس‌های فوق برنامه آن است، اما این گونه نیست و همه استعداد بچه‌ها نمی‌تواند در نمره گرفتن خلاصه شود. بسیاری از آنها باید به روش‌های دیگری توانایی‌‌های خود را بروز دهند.

اسنوا

امروزه، بازی‌ها و سرگرمی‌های نرم گروهی، موضوع اصلی و اساسی است که کارشناسان و محققان، بسیار بر روی آن تاکید دارند. چرا که درصد بالایی از استعداد گروه سنی کودکان و نوجوانان در فعالیت های جمعی شکوفا می‌شود. به بیان دیگر، این گروه سنی با انجام کارهای دست جمعی با هم سن و‌ سالان خود به استعدادی که در مدارس احتمال شکوفایی پایینی دارد، پی برده و می‌توانند جهان جدیدی را برای خود ترسیم کنند.

بازی‌هایی که در این بخش متناسب با هر یک از گروه های سنی کودکان و نوجوانان، طراحی می‌شوند، موضوعات مختلفی را دنبال می‌کنند که می‌توانند سطح جدیدی از استعدادها را شکوفا کنند. برای مثال یک بازی در راستای پرورش تفکر اقتصادی، یک بازی در راستای پرورش تفکر فنی و یک بازی در راستای پرورش تفکر مدیریتی است که در پایان هر بازی نموداری از عملکرد و میزان استعداد نفرات مشارکت کننده در بازی به صورت جداگانه به خانواده هر کودک یا نوجوان داده خواهد شد.

اسنوا

اهمیت این فعالیت‌ها زمانی بیشتر خود را نشان می‌دهد که متوجه باشیم این استعدادها، منابع استراتژیک آینده خواهند بود و فاصله میان این دو باید به نحوی پر شود که درک متقابلی از یکدیگر شکل یافته باشد.

بنابراین حمایت غول لوازم خانگی ایران، اسنوا از رویدادهایی نظیر «گیمون» که مهارت‌های نرم را به کودکان و نوجوانان یاد می‌دهد، دور از انتظار نیست. البته این برند از رویدادهایی مختلفی پشتیبانی می‌کند اما حضور آن در یک زمین استراتژیک بلندمدت، قابل توجه است.

اسنوا

در واقع اسنوا با حضور در چنین رویدادهایی سعی دارد از غافلگیری در آینده جلوگیری کند و تلاش می‌کند با استفاده از استعداد‌یابی و توسعه مهارت‌ها از طریق بازی‌ها، در زمینه استعدادیابی نوین پیش گام باشد؛ چرا که Snowa نشان داده که آینده‌ای را هدف گرفته که دستیابی به آن بسیار دشوار و پرچالش است و در این میان این استعدادها، سرنوشت ساز خواهند بود.

حمایت اسنوا از رویداد گیمون

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*