مدیر اجرایی شیائومی

مدیر اجرایی شیائومی برنامه این شرکت برای سال 2022 را فاش کرد

مدیر اجرایی شیائومی – Xiaomi می‌گوید در سال 2022 استراتژی سه ساله کمپانی برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند در دنیا آغاز خواهد شد.

شیائومی مصمم است تا در سه سال آینده، به جایگاه نخست تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برسد. مدیر اجرایی شیائومی «لو ویبینگ» با اعلام این هدف، از آمادگی کمپانی متبوعش برای برداشتن گام‌های رو به جلو خبر داد.

مدیر اجرایی شیائومی

در تابستان گذشته، بنیان‌گذار و رئیس این شرکت «لی جون» نیز ادعای مشابهی را مطرح کرده بود. در آن زمان، موسسات تحقیقاتی مختلف در حال انتشار گزارش‌های آماری خود از وضعیت بازار موبایل در سه ماهه دوم سال 2021 بودند؛ هنگامی که شیائومی با عبور از اپل، به دومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند تبدیل شده بود.

ماه گذشته نیز چند موسسه، آمار سه ماهه سوم سال را منتشر کردند که بر اساس آن، سامسونگ، اپل و شیائومی برترین کمپانی‌های فعال در بازار موبایل هستند.

محبوبیت شیائومی در کشور چین

محبوبیت گوشی‌های شیائومی در چین، یک بار دیگر ظرف چند روز، درآمد میلیاردی نصیب این کمپانی کرد. جشنواره فروش یازدهم نوامبر موسوم به 11.11 نه تنها فرصت خوبی برای خرید کالاهای تخفیفی توسط مشتریان؛ بلکه بهترین زمان برای کمپانی‌ها است تا به وضعیت مالی خود، سر و سامان ببخشند. البته معمولا شرکت‌ها فروش ویژه خود را از ابتدای ماه نوامبر آغاز می‌کنند.

عملکرد مالی شرکت‌ها نیز معمولا در همین دوران بیرون می‌آید. طبق گزارش رسمی شیائومی، این شرکت تا عصر روز پنجم نوامبر، فروش 1.56 میلیارد دلاری داشت. همچنان نیز گوشی‌های شیائومی در صدر لیست خرید جشنواره هستند. تلویزیون‌های هوشمند، نوت‌بوک‌ها و سایر محصولات شیائومی هم جایگاه خوبی در فهرست دارند.

همه این‌ها بیانگر محبوبیت شیائومی در چین و عملکرد خوب فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین آن است. به گفته‌ی لو ویبینگ، یکی از ابزارهای کمپانی برای تبدیل شدن به گوشی‌ساز برتر دنیا، گشایش 30 هزار مرکز فروش طی سه سال آینده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*