سرور فیزیکی

راهنمای انتخاب سرور فیزیکی جهت کسب و کار و مشاغل استارت آپی (نوپا)

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در مجموعه‌تان به خرید سرور نیاز دارید، جای درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید!

این روزها اگر کمی وارد دنیای دیجیتال شوید و پا به شرکت‌ها و برندهای بزرگ بگذارید، متوجه خواهید شد که یکی از پراستفاده‌ترین ابزارهایی که آنها در کسب و کارشان استفاده می‌کنند، سرورها هستند. ممکن است با خودتان بگویید هنوز آنقدرها برندتان بزرگ و پرسود نشده است تا به فکر خرید چنین چیزی باشید. اگر چنین است، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید. فرقی نمی‌کند، همین حالا کسب و کار کوچکی دارید یا به قدری پیشرفت کرده‌اید که احساس نیاز برای خرید سرور کنید، در هر صورت بهتر است همین حالا به فکر باشید و زودتر از رقیبانتان از مزایای این ابزار فوق‌العاده در دنیای کسب و کار استفاده کنید. و اما! اگر نمی‌دانید سرور چه معجزه‌ای برای کسب و کارتان رقم می‌زند و چرا باید از آن استفاده کنید؟ تا انتها این مطلب، ما را همراهی کنید؛ چرا که با:

  • سرور چیست؟
  • چرا خرید سرور تا این اندازه برای کسب و کار مهم است؟
  • و چرا در بین برندهای مختلف، باید به دنبال خرید سرور hp باشیم

آشنا می‌شوید و کمک بزرگی به آینده کسب و کارتان می‌کنید.

سرورها اصلاً چه هستند؟

پیش از هر چیز بیایید با هم این نکته را بررسی کنیم که سرور چیست؟ سرورها دنیای بزرگی دارند و کاربردهای زیادی دارند. با این وجود معمولاً دارای تعریف یکسانی هستند که کار یکسانی را در قالب بسترهای مختلف برای شما انجام می‌دهند. اگر به فکر خرید سرور برای کسب و کارتان هستید، خوب است پیش از هر چیز تعریف‌هایمان را با هم یکی کنیم و بعد وارد موضوع اهمیت فوق‌العاده آنها شویم.

برای تعریف سرورها، نیازی نیست وارد دنیای سخت و پیجیده آنها شوید و خودتان را گیج کنید. تنها کافی است بدانید که سرورها کامپیوترهایی هستند که قدرت پردازشی فوق‌العاده بالایی دارند و بسیار پایدار هستند. در واقع خوب است بدانید از آنجایی که سرورها این قدرت بالا را در زمینه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای شما فراهم کرده‌اند، می‌توانید به عنوان سرویس دهنده در هر ساعت از 24 ساعت شبانه روز، از آنها استفاده کنید.

اگر بخواهیم اهمیت سرورها را در دنیای تکنولوژی امروز، کمی با هم بررسی کنیم، باید بگوییم که قلب تپنده فناوری اطلاعات هستند. در واقع خوب است بدانید بدون سرورها، عملاً دنیای راحت امروز را نداشتیم!

به طور کلی، کاری که سرورها برای شما انجام می‌دهند آن است که کارهای سنگین را به دوش می‌کشند؛ کارهایی که از کامپیوترهای معمولی اصلاً بر نمی‌آید! و به شما این امکان را می‌دهند تا با امنیت کامل، همه کارهایتان را انجام دهید. بنابراین با رشد و پیشرفت کسب و کارتان، سرورها به یکی از واجب‌ترین خریدهایتان تبدیل می‌شوند و چه بهتر که خرید آن را هر چه زودتر در برنامه‌تان قرار دهید.

در ادامه می‌خواهیم با یک مثال قدرت سرورها در کسب و کار را برایتان روشن کنیم. آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید منابعی را برای تمامی کارکنانتان به اشتراک بگذارید؟ به احتمال زیاد جوابتان بله است! حال شما برای انجام این کار سراغ تک تک سیستم‌های کارمندانتان می‌روید و منابع مورد نیازشان را به آنها می‌دهید؟ این کار زمانی درست و به جا است که شما بخواهید برای تعداد افراد کمی این کار را انجام دهید. اما آیا اگر قرار بود منابع را به افراد زیادی بدهید، باز هم منطقی بود؟ مسلماً نه!

بنابراین، اینجاست که یکی از بهترین کاربردهای خرید سرور برای کسب و کارها اینجا به خوبی خودش را نشان می‌دهد. شما به راحتی تنها با زدن چند دکمه به کمک سرورها می‌توانید این کار را انجام دهید! همچنین به راحتی می‌توانید دسترسی افراد مختلف را محدود کنید و مدیریت 100 درصدی روی منابع و داده‌های کسب و کارتان داشته باشید. البته این انتهای ماجرا نیست! این تنها شما نیستید که از مزیت خرید سرورها بهره‌مند می‌شوید؛ بلکه مشتریان شما هم از آن استفاده می‌کنند و در نهایت همه چیز به نفع کسب و کارتان تمام می‌شود.

اگر کاربرد فوق‌العاده سرورها برای کسب و کارتان برایتان جذاب است، ادامه مطلب را اصلاً از دست ندهید و با این فواید بیشتر آشنا شوید.

کدام برند برای خرید سرور، بهترین است؟

اگر خواهان خرید سرور برای مجموعه‌تان هستید، بدون شک می‌خواهید بهترین برند را با بهترین قیمت خریداری کنید. با کمی جست و جو متوجه خواهید شد که برندهای زیادی هستند که می‌توانید در زمینه خرید سرور به شما کمک کنند، اما لزوماً برای کسب و کار شما، بهترین نیستند! توصیه می‌کنیم برای خرید سراغ برندی بروید که امتحان خودش را پس داده است و مشتریان رضایت زیادی از آن دارند.

بنابراین، بهترین گزینه پیش رویتان، خرید سرور hp است. سرور اچ پی، این روزها یکی از محبوب‌ترین سرورهای بازار است و از همه لحاظ نیازهایتان را برطرف می‌کند. همچنین از دیگر مزیت‌های این برند می‌توان به خدمات عالی و قیمت مناسب آن اشاره کرد که با وجود قدرت خرید کم، حتی برای کسب و کارهای نوپا، باز هم امکان خرید وجود دارد.

انواع سرور hp را بیشتر بشناسید!

پیش از آن که به فکر خرید سرور hp باشید، خوب است انواع آن را بیشتر بشناسید و با نگاهی بازتر دست به خرید بزنید.

سرورهای ایستاده hp – HP ML Servers

اگر جزو آن دسته از کسب و کارهای کوچک و یا متوسطی هستید که می‌خواهید سرور با PC جایگزین کنید، توصیه می‌کنیم خرید سرور hp مدل‌های ML را در اولویت خریدهایتان بگذارید. این سرورها، امنیت فوق‌العاده بالایی دارند و با قیمت مقرون به صرفه شان هم، خیالتان را از بابت هزینه‌ها، راحت می‌کنند.

سرورهای ML همچنین این امکان را به شما می‌دهند تا همه نیازهایتان را برای کسب و کار کوچک، متوسط و رو به رشد برطرف کنید و اگر محیط کوچکی دارید، با وجود ایستاده بودنشان، فضای کمی را اشغال می‌کنند.

در آخر، از دیگر مزیت‌های این مدل می‌توان به این موضوع اشاره کرد که دارای سیستم خنک‌کننده بسیار قوی هستند، از لحاظ فنی باکیفیت‌اند و صدای کمی دارند. چه چیزی بهتر از این؟ با وجود این مزیت‌ها، باز هم می‌خواهید خرید سرور hp را به تأخیر بیندازید؟

سرورهای خوابیده hp – HP DL Servers

کسب و کارهای بزرگ و متوسط رو به بزرگ هم می‌توانند به فکر خرید سرور hp باشند. سرورهای خوابیده hp یا همان سری DL، قدرت پردازشی بسیار بالایی دارند؛ از این رو اگر جزو آن دسته از کسب و کارهایی هستید که می‌خواهید از سرورها به عنوان پایگاه داده یا تراکنش‌های سیستمی‌تان استفاده کنید، بهترین گزینه پیش رویتان همین مورد است.

سرور فیزیکی

از دیگر کاربردهای این نوع از سرور hp می‌توان به استفاده برای ذخیره‌سازهای قوی اشاره کرد. خوب است بدانید، سرورهای سری DL اچ پی دارای مدل‌های متنوعی مانند DL560، DL380، DL 360، DL580  و … هستند که هر کدام در این رده قرار دارند و با ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای شما باشند.

سرورهای تیغ های hp – HP BL Servers

این نوع از سرورهای اچ پی، شباهت بسیار زیادی به نوع قبل دارند، اما در یک محفظه به همراه فضای ذخیره‌سازی و سیستم خنک‌کننده قوی قرار می‌گیرند. این نوع از سرورهای hp، به صورت تیغه ای طراحی شده‌اند و فضای بسیار کمی اشغال می‌کنند؛ از این رو، از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع می‌توان به اشغال فضای کمتر به همراه قدرت پردازشی بسیار بالا اشاره کرد. به عنوان مثال اگر تنها سه سرور hp مدل BL C7000 را خریداری کنید، می‌توانید 48 سرور را در رک جای‌گذاری کنید. این در حالی است که اگر همین کار را بخواهید را با مدل DL 380 انجام دهید، تنها 24 سرور خواهید داشت!

جالب است بدانید ساختار متفاوت این سرورها، باعث شده است تا انعطاف زیادی داشته باشند و هزینه‌های دیتا سنتر را کاهش دهند.

مزیت‌های خرید سرور hp برای مجموعه ما چیست؟

مطمئناً شما هم به فکر پیشرفت کسب و کارتان هستید و می‌خواهید برای خرید سرور هزینه کنید. بنابراین، مطمئناً می‌خواهید بدانید خرید سرور hp چه فوایدی برای کسب و کارتان دارد و بعد از خرید، از چه مزایایی بهره‌مند خواهید شد؟ در ادامه با همه این مزیت‌ها آشنا می‌شوید:

خرید سرور hp، مناسب کسب و کارهای در حال پیشرفت است

اگر همین حالا که در حال خواندن این مطلب هستید، کسب و کاری دارید که چشم اندازتان برای آن واضح است و در آینده ای نزدیک، شاهد پیشرفت‌های آن خواهید بود؛ در این صورت شما به خرید سرور hp نیاز دارید.

سرورهای hp، به اشتراک‌گذاری منابع و مدیریت داده‌هایتان را بیش از هر زمانی برایتان آسان می‌کنند و در نهایت امنیت، می‌توانید روی آنها نظارت 100 درصدی داشته باشید.

خرید سرور hp، مدیریت داده‌ها را برایتان آسان می‌کند

زمانی که در ابتدای راه هستید، اهمیت داده‌ها را درک نمی‌کنید، اما هرچه به جلو پیش می‌روید، متوجه خواهید شد که داده‌ها و به خصوص نگهداری از آنها تا چه حد مهم هستند و باید برای آن ارزش زیادی قائل باشید. در واقع شما با گذشت زمان، میزان داده‌هایتان زیاد می‌شود، نیاز به ذخیره‌سازی آنها دارید و مقررات سخت‌گیرانه‌ای برای دسترسی به آنها باید وضع کنید.

بنابراین خرید سرور hp، در چنین شرایطی به شما کمک می‌کند تا تنها فضای ذخیره‌سازی خودتان به صورت امن  داشته باشید، بلکه قوانین خاص خودتان را برای دسترسی به آنها وضع کنید و همه چیز در کسب و کارتان سازمان یافته باشد.

خرید سرور hp، دسترسی راحت به داده‌هایتان را فراهم می‌کند

یکی از مهم‌ترین و پرچالش‌ترین اتفاقاتی که در کسب و کارها رخ می‌دهد آن است که به داده‌ها به سرعت دسترسی داشته باشیم. معمولاً با گذشت زمان و بیشتر شدن مشتریانتان، شرایطی پیش می‌آید که شما باید به سرعت به همه داده‌ها درباره یک مشتری یا خدماتی خاص دسترسی داشته باشید؛ بنابراین نیاز به سیستمی دارید که این سرعت و امنیت دسترسی به آنها را برایتان فراهم کند. از آنجایی که با زیاد شدن داده‌ها، کامپیوترهای معمولی دیگر از پس چنین دستوراتی در نهایت سرعت بر نمی‌آیند، لازم است به فکر خرید سرور hp باشید و تجربه خوبی را برای مشتریانتان بسازید.

به کمک خرید سرور hp، از پس برنامه‌های سنگین بر می‌آیید

همچنین اگر در روند توسعه کسب و کارتان، نیاز به تراکنش‌های سیستمی سنگین و نصب برنامه‌های مختلف داشته باشید، می‌توانید روی سرور hp حساب باز کنید و دیگر نگران هیچ چیز نباشید.

این هم از، مزایای خرید سرور اچ پی! در نظر داشته باشید، این تنها بخشی از فواید سرورها برای کسب و کارها است و از دیگر موارد آن می‌توان به قدرت بالای شبکه محلی‌تان و پشتیبانی بسیار قوی و … اشاره کرد.

سرور hp با تضمین 100 درصدی قیمت و اصالت کالا از کجا بخریم؟

و در نهایت …. اگر به فکر خرید سرور hp  هستید و می‌خواهید تجربه خرید لذت‌بخش و به همراه رضایتی داشته باشید، می‌توانید روی شرکت آوا فناوری ماندگار حساب باز کنید.

اگر در فکر ارتقای سرورهای مورد استفاده در کسب و کار یا شرکت خود هستید و یا این که به عنوان یک مجموعه استارت آپ به دنبال یافتن بهترین سرورهای hp برای برآورده کردن نیازهای خود می‌باشید، شرکت آوا فناوری ماندگار یکی از عرضه‌کنندگان بهترین سرور hp و تجهیزات سخت‌افزاری سرورهای hpe در داخل کشور می‌باشد که امکان مشاوره و راهنمایی شما برای انتخاب بهترین سرور را خواهد داشت.

سرور فیزیکی

چطور از شرکت آوا فناوری ماندگار خرید کنیم؟

اگر خواهان خرید سرور hp هستید، می‌توانید روی ما حساب باز کنید و یکی از مطمئن‌ترین و رضایت‌بخش‌ترین خریدهایتان را با ما تجربه کنید!

کارشناسان شرکت آوا فناوری ماندگار (avafanavari.com) آماده‌اند تا در صورت نیاز به هر گونه مشاوره برای خرید بهترین سرور hp اطلاعات جامع‌تری را در اختیار شما قرار دهند.

اطلاعات تماس : تهران، خیابان خردمند جنوبی، کوچه یگانه، پلاک ۱۳، واحد ۱ تلفن تماس: ۴۲۴۵۲۰۰۰

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*