تلگرام پولی

تلگرام به زودی پولی می‌شود؛ اشتراک بخرید تا تبلیغ نبینید

تلگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌ های رایگان دنیا شناخته می‌شود؛ اما گویا به زودی کاربران با تلگرام پولی مواجه خواهند شد که در آن برای ندیدن تبلیغ باید اشتراک خرید.

در چند وقت اخیر به خاطر مشکلات و جنجال‌هایی که پیرامون واتساپ (فیسبوک) شکل گرفت، کاربران بسیار زیادی به تلگرام پیوستند. البته مشخص نیست این افراد همچنان به عنوان کاربر تلگرام باقی بمانند یا اینکه در نهایت به عشق اول خود بازگردند.

تلگرام پولی در راه است

به همین خاطر تلگرام تمام تلاش خود را در آپدیت‌های اخیر کرده است تا با اضافه کردن قابلیت‌های جذاب این افراد را همچنان علاقه‌مند نگه دارد. حتی گفته می‌شود که ویژگی‌های قابل توجه بیشتری در راه هستند؛ اما صحبت‌های اخیر مدیرعامل تلگرام در رابطه با نسخه پولی این برنامه موجی از نگرانی را برای طرفداران این پیام رسان محبوب ایجاد کرده است.

تلگرام پولی

اخیرا در برخی از کانال‌های تلگرامی که بیش از ۱۰۰۰ عضو دارند، تبلیغاتی به نمایش درآمده است. اگر یک یا چند کانال از این دست را دنبال می‌کنید باید به شما اطلاع دهیم که تلگرام قصد دارد سرویس اشتراکی را برای غیر فعال کردن این دست تلیغات تدارک ببیند و طبیعتا اگر تمایلی به پرداخت این حق اشتراک نداشته باشید، می‌بایست با تبلیغات کنار بیایید.

ما در حال حاضر کار روی این ویژگی را آغاز کرده‌ایم و قصد داریم آن را در ماه جاری (میلادی) ارائه دهیم. این سرویس که در قالب یک حق اشتراک ارزان خواهد بود، به کاربران اجازه می‌دهد به صورت مستقیم از توسعه تلگرام پشتیبانی کنند و دیگر شاهد تبلیغات رسمی در کانال‌ها نباشند.

مدیرعامل تلگرام همچنین اعلام کرد که آنها قصد دارند به صاحبان کانال‌های بزرگ این امکان را بدهند تا در صورت تمایل تبلیغات را برای کلیه اعضای خود غیرفعال کنند. البته هنوز مشخص نیست چنین کاری چطور ممکن خواهد بود.

در حال حاضر فقط می‌دانیم که شرکت‌های تبلیغاتی قادر خواهند بود تبلیغات خود را به صورت «نامرئی» روی تمامی کانال‌ها قرار دهند و نمایش یا عدم نمایش آنها به تعداد بازدید بستگی دارد. تلگرام تا به این لحظه مبلغ حق اشتراک خود را اعلام نکرده است؛ اما در هر حال به زودی شاهد تلگرام پولی خواهیم بود.