تلگرام

تلگرام بزرگترین برنده قطع شدن واتساپ، فیسبوک و اینستاگرام!

پیام رسان تلگرام بزرگترین برنده قطع شدن واتساپ، فیسبوک و اینستاگرام در دوشنبه شب بود؛ چرا که توانست تعداد زیادی کاربر جدید را به خود جذب کند.

پس از قطع شدن واتساپ، فیسبوک و اینستاگرام، کاربران بسیار زیادی به سمت تلگرام هجوم آوردند؛ تا جایی که سرورهای این پیام رسان اجتماعی روسی نیز دچار مشکل شد و افت سرعت را تجربه کرد. اما به نظر می‌رسد بزرگترین برنده اختلالات و قطعی واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک، پیام رسان تلگرام بود که هم از این فرصت برای تبلیغ کردن خود استفاده کرد و هم کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کرد.

پیام پاول دوروف درباره رکورد جدید تلگرام

در همین راستا، پاول دوروف، موسس و مدیر Telegram در یک پست جدید در کانال تلگرامی خود نوشت بیش از 70 میلیون کاربر جدید را جذب کرده است؛ به عبارتی می‌توان گفت جمعیتی به اندازه یک کشور، و حتی بیشتر از جمعیت بسیاری از کشورهای دنیا، در عرض چند ساعت به Telegram مهاجرت کردند.

پاول دوروف در کانال تلگرامی خود نوشت پس از قطعی بزرگ واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک، بیش از 70 میلیون مهاجر را روی پلتفرم خود پذیرفته است. او همچنین مدعی شده که با وجود ترافیک سنگین و ناگهانی، این پیام رسان بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه داد. البته ممکن است تلگرام برای برخی کاربران از قاره آمریکا کمی کند شده باشد، چون همه برای ثبت نام عجله کرده بودند و ترافیک ایجاد کردند. می‌توان گفت پاول دوروف در این قسمت از نوشته‌های خود کمی اغراق کرده است، چرا که Telegram در زمان قطعی واتساپ و اینستاگرام، چندان هم بدون مشکل نبود و سرعت آن برای بسیاری از کاربران افت شدیدی داشت و حتی امکان کامنت گذاشتن در پست‌ها یا دانلود عکس و فیلم نیز وجود نداشت.

تلگرام

مدیر تلگرام در ادامه پست تلگرامی خود نوشت این پلتفرم رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده و همچنین از کاربران قدیمی خواست به کاربران تازه‌وارد کمک کنند. وی در پایان ضمن کنایه زدن به رقبای خود، به کاربران جدید خوش‌آمد گفت و نوشت:

ورودتان به تلگرام، بزرگترین پیام رسان مستقل دنیا را خوش‌آمد می‌گویم. وقتی دیگران شما را مایوس می‌کنند، ما چنین کاری نمی‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اولا لعنت به اونایی که تلگرام رو فیلتر کردن.
    دوما از خودشون بپرسن چرا یک نفر از این هفتاد میلیون مهاجر، نیومد سمت سروش و آیگپ و ایتا و گپ و و و