ارزان ترین گوشی های سامسونگ

ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار در بازه قیمت 3 تا 6 میلیون تومان – آبان 1400

در این مطلب با ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران در بازه قیمتی بین 3 تا 6 میلیون تومان برای ماه آبان 1400 آشنا می‌شویم.

شرکت سامسونگ قصد دارد به زودی از سری گلکسی S22 رونمایی کند، اما تاکنون مشخص نشده است که این سری در چه تاریخی روانه بازار خواهد شد و دلیل اصلی این موضوع، مشکل کمبود جهانی تراشه است.

اکنون زمان آن رسیده که به بحث اصلی این مطلب یعنی معرفی ارزان ترین گوشی های سامسونگ بپردازیم. اگر قصد خرید یک گوشی ارزان‌قیمت دارید و به دنبال آشنایی با این تلفن‌های همراه هستید در ادامه با ما همراه باشید.

با ارزان ترین گوشی های سامسونگ آشنا شوید

یکی از ارزان ترین موبایل های سامسونگ، گلکسی A02s است. برای خرید این تلفن همراه باید مبلغی در حدود ۳ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان را کنار بگذارید. اگر از گوشی تنها برای وارد شدن به شبکه‌های اجتماعی و همچنین تماس گرفتن استفاده می‌کنید، این مدل از گلکسی‌های سامسونگ می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

تلفن همراه سامسونگ مدل گلکسی A03s نمونه دیگری از گوشی‌های قیمت پایین بازار است که ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان در بازار قیمت‌گذاری شده است. حافظه داخلی این مدل ۶۴ گیگابایت است و شرکت سامسونگ برای آن یک رم ۴ گیگ در نظر گرفته است.

گوشی های سامسونگ در محدوده قیمت ۵ میلیون تومان

برای نمونه دیگری از ارزان ترین گوشی های سامسونگ می‌توان به گلکسی A12 اشاره کرد. این تلفن همراه ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. گلکسی M12 نیز که با فاصله کمی از گلکسی A12 به بازار عرضه شد، یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی سامسونگ محسوب می‌شود. یکی از مزیت‌های گلکسی M12 نسبت به A12 این است که اندروید ۱۱ به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است. این مدل با قیمت ۴ میلیون و ۱۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

یکی دیگر از تلفن‌های همراه اقتصادی که می‌توانید به سراغ خرید آن بروید سامسونگ A22 است. شرکت سامسونگ این گوشی را در دو نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌کند. برای خرید نسخه ۶۴ گیگابایتی باید مبلغی در حدود ۵ میلیون و ۲۵ هزار تومان و برای خرید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی نیز باید مبلغی در حدود ۵ میلیون و ۲۴۹ هزار تومان را کنار بگذارید.

ارزان ترین گوشی های سامسونگ

موبایل های سامسونگ در محدوده قیمت ۶ میلیون تومان

اگر با بودجه‌ای در حدود ۶ میلیون تومان به دنبال خرید یکی از تلفن های همراه سامسونگ هستید، می‌توانید به سراغ سامسونگ گلکسی M31 بروید. این مدل از سامسونگ ۶ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت دارد و دارای ویژگی‌های زیادی است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به دوربین سلفی قدرتمند‌، دوربین چندگانه و نمایشگر شفاف در کنار پشتیبانی از قدرت پردازشی مناسب برای اجرای برنامه‌ها اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*