بهترین هدفون های روگوشی

نگاهی به بهترین هدفون های روگوشی ارزان قیمت در بازار ایران

هدفون های روگوشی همچنان یکی از گجت‌های محبوب برای شنیدن موسیقی محسوب می‌شوند. از این رو قصد داریم شما را با بهترین هدفون های روگوشی ارزان قیمت در بازار ایران آشنا کنیم.

در حال حاضر بسیاری از کاربران برای شنیدن موسیقی یا صدای محتواهای ویدیویی مختلف از هدفون استفاده می‌کنند. در واقع صدای باکیفیتی که توسط این هدفون های روگوشی تولید می‌شود باعث خواهد شد تا کاربران از موسیقی، فیلم و حتی بازی بیش از پیش لذت ببرند. در بازار ایران نیز هدفون‌های متنوعی با سطح قیمتی مختلف بسته به میزان کیفیت، طراحی، بی سیم یا با سیم بودن عرضه می‌شوند.

نکات مهم پیش از خرید هدفون

بهترین هدفون های روگوشی

کیفیت صدای هدفون مهم‌ترین نکته‌ای محسوب می‌شود که پیش از خرید باید به آن توجه کنید. بررسی‌ها نشان می‌دهد هدفون های سیمی از کیفیت صدای بهتری بهره می‌برند، اما این تفاوت بسیار ناچیز بوده و معمولا هر دو نوع با سیم و بی سیم صدای نزدیکی را ارائه خواهند داد. البته احتمال خرابی هدفون های بی سیم نیز کمتر بوده و برای مالکان مشکلات کمتری را به همراه خواهد داشت.

بودجه مشتریان نیز در خرید هدفون تعیین‌کننده خواهد بود. شرکت‌های این حوزه هدفون‌ها را بر اساس مصارف مختلفی به بازار عرضه می‌کنند تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز خود گزینه مورد نظر را خریداری کنند؛ برای مثال برخی به دنبال یک هدفون ویژه برای ورزش، برای کار و برخی نیز به دنبال هدفون مختص بازی و سرگرمی هستند. به طور کلی به همان میزان که به دنبال کیفیت هستید، باید برای آن هزینه کنید. از این رو اگر قرار است از هدفون برای ساعات طولانی در روز استفاده کنید یا کیفیت صدا برای کارتان اهمیت دارد، باید به دنبال مدل‌های حرفه‌ای باشید.

اما از آنجایی که بسیاری از کاربران از هدفون‌ها به شکل تخصصی استفاده نمی‌کنند، به صرف هزینه‌های بالا نیز نیازی نخواهد بود و باید در بازار به دنبال گزینه‌های اقتصادی باشند. از این رو در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین هدفون های روگوشی ارزان قیمت در بازار ایران آشنا کنیم. با گجت نیوز همراه باشید.

بهترین هدفون های روگوشی ارزان قیمت

هدفون سودو مدل SD-1008

قیمت: 255 هزار تومان

بهترین هدفون های روگوشی

هدفون سودو مدل SD-1008 در صدر لیست بهترین هدفون های روگوشی ارزان قیمت بازار ایران قرار دارد. سودو که به عنوان یکی از شرکت‌های موفق در حوزه تولید انواع هدفون و هدست به‌شمار می‌رود با عرضه هدفون های روگوشی اقتصادی و باکیفیت توانست نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. این هدفون از بدنه‌ای با جنس پلاستیک سخت بهره می‌برد و در بخش کاپ‌ها نیز از پلاستیک پی یو یا همان چرم مصنوعی استفاده شده است. البته این هدفون با وزن 170 گرمی خود برای استفاده‌های طولانی مدت کمی سنگین خواهد بود.

هدفون سودو مدل SD-1008 از دامنه فرکانس SD_1008 بین 20 تا 20 هزار هرتز بهره می‌برد که می‌تواند امکان شنیدن تمام زیر و بم‌های صدا را با جزئیات بالا فراهم سازد. باتری این هدفون را می‌توان ظرف مدت 1.5 ساعت به شکل کامل شارژ کرد. همچنین با این هدفون با هر بار شارژ کامل می‌توان به مدت 18 ساعت در حالت استندبای و 6 سرعت در حالت پخش موسیقی مداوم استفاده کرد.

شرکت سازنده روی گوشی راست این هدفون کلیدهای کنترل صدا و موسیقی را در قالب 4 کلید ارائه کرده است. کنترل میانی برای کنترل تماس و قطع و وصل کردن موسیقی و یک کلید جداگانه نیز برای خاموش و روش کردن هدفون کاربر دارد. در همین بخش پورت میکرو اس دی نیز در نظر گرفته شده که قادر به پشتیبانی از 32 گیگابایت رم خواهد بود.

این نسخه از هدفون به دلیل برخورداری از فناوری بلوتوث نسخه 5 نسبت به قبل از باتری کمتری مصرف می‌کند و اتصال و سرعت آن نیز ارتقا پیدا کرده است. در کنار اتصال بی‌سیم کاربران می‌توانند از قابلیت اتصال از طریق سیم Aux نیز بهره‌مند شوند. از سایر ویژگی‌های این هدفون می‌توان به رادیو FM استریو اشاره کرد.

هدفون نیا مدل Q1

قیمت: ۳۴۰ هزار تومان

بهترین هدفون های روگوشی

هدفون نیا مدل Q1 به عنوان یکی از ارزان ترین و بهترین هدفون های روگوشی اقتصادی بازار محسوب می‌شود که با وجود قیمت کم خود توانسته به نیازهای کاربران عمومی به خوبی پاسخ دهد.

این هدفون بی سیم را می‌توان از طریق بلوتوث به گوشی موبایل یا پخش‌کننده صوتی متصل کرد. این گجت می‌تواند صدای با قدرت بالایی را تولید کند و بیس تولیدی آن نیز در سطح مناسبی قرار دارد. بدنه این هدفون نیز از جنس پلاستیکی بوده و بخش پشتی کاپ صدای آن نیز براق است. شرکت سازنده برای بدنه دو گوشی این هدفون از جنس چرم مصنوعی استفاده کرده که هنگام قرار گرفتن در گوش کاربر حس مناسبی را ایجاد کرده و از خستگی کاربر جلوگیری می‌کند.

شرکت سازنده روی گوشی سمت راست آن یک درگاه 3.5 میلی‌متری در نظر گرفته که اگر موبایل یا پخش‌کننده صوتی مورد نظر از بلوتوث پشتیبانی نکرد، از آن بتوان به شکل سیمی با سایر دستگاه‌ها اتصال برقرار کرد. ضمن این که یک درگاه میکرو یو اس بی نیز برای شارژ کردن این دستگاه در نظر گرفته شده است. برای این هدفون یک میکروفون مخفی نیز ارائه شده که امکان مکالمه در گوشی‌های آیفون را فراهم خواهد ساخت.

هدفون تسکو مدل TH 5336

قیمت: ۴۸۰ هزار تومان

بهترین هدفون های روگوشی

تسکو نیز در تولید محصولات ارزان قیمت شهرت زیادی دارد و هدفون TH 5336 توانسته با قیمت پایین و امکانات مناسب خود نگاه بسیاری را به خود جلب کند. با فناوری بلوتوث می‌توان این هدفون را به گوشی موبایل یا پخش‌کننده صوتی متصل کرد. همچنین تا فاصله 10 متری می‌توان از قابلیت پخش صدای بی‌سیم این هدفون بهره‌مند شد. در کنار اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث، این شرکت سازنده با تعبیه جک 3.5 میلی‌متری امکان اتصال این هدفون به سایر گوشی‌ها و پخش‌کننده‌های بدون بلوتوث را فراهم ساخته است.

شرکت سازنده برای بدنه این هدفون از ترکیب پارچه، پلاستیک مقاوم و آلومینیوم استفاده کرده که توانسته ظاهر جذابی را در آن به وجود آورد. بازوهای هدفون نیز از طراحی جمع‌شونده بهره می‌برند که باعث شده استفاده و قابلیت حمل آن آسان شود. این هدفون 185 گرمی کمی سنگین به نظر می‌رسد، اما با توجه به کیفیت ساخت آن می‌توان وزن زیاد آن را نادیده گرفت.

کاربران با هدفون تسکو مدل TH 5336 می‌توانند حداکثر تا 5 ساعت مکالمه کنند که چنین قابلیتی به عنوان یکی از برتری‌های این هدفون محسوب می‌شود. از طریق درگاه میکرو یو اس بی می‌توان این محصول را شارژ کرد که شارژ کامل آن ظرف مدت 2 تا 3 ساعت طول خواهد انجامید. همچنین با یک بار شارژ کامل می‌توان به مدت 5 ساعت به پخش موسیقی پرداخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*