هواوی فری بادز Lipstick

هدفون بی سیم هواوی فری بادز Lipstick با ظاهر متفاوت و منحصربه‌فرد معرفی شد

هدفون بی سیم هواوی فری بادز Lipstick معرفی شد. این ایربادز، ظاهری متفاوت و منحصربه‌فرد دارد و از فناوری‌ها و نوآوری‌های خوبی بهره می‌برد.

شرکت هواوی هدفون بی سیم فری بادز لیپستیک را با ظاهر منحصربه‌فرد و نوآوری‌ها و فناوری‌های جذاب معرفی کرد. این هدفون بی سیم که ظاهری شبیه به رژ لب دارد، تلفیقی هنرمندانه از فناوری و زیبایی است. با توجه به تنوع بسیار زیاد ایربادزها در بازار، هواوی برای معرفی این هدفون بی سیم از تجربه و تخصص خود استفاده کرده و دست به نوآوری زده تا محصولی منحصربه‌فرد و جسورانه با رویکرد زیبایی‌شناختی را در اختیار کاربران قرار دهد.

ویژگی های ایربادز هواوی فری بادز Lipstick

هدفون بی سیم FreeBuds Lipstick از ترکیب هنرمندانه رنگ‌های مشکی و طلایی برخوردار است و همانطور که از نام آن مشخص است، ظاهری شبیه به رژ لب دارد. این سبک طراحی نشان می‌دهد رویکرد هواوی در طراحی محصولات تغییر پیدا کرده و این شرکت به دنبال بخشیدن روح به قاب ایربادزهای خود است.

هواوی فری بادز Lipstick

در ساخت محفظه نگه‌دارنده هواوی فری بادز Lipstick از استیل ضد زنگ استفاده شده و به همین دلیل، این هدفون بی سیم علاوه بر زیبایی چشم‌نواز، مقاومت بسیار بالایی هم دارد. هواوی در ساخت این ایربادز از طراحی پلاستیکی و ظاهر منحنی در بیشتر هدفون‌های بی سیم امروزی از جمله نسخه پایه فری بادز 4 فاصله گرفته و با توجه به نوع طراحی و جنس مواد به کار رفته در ساخت آن می‌توانیم بگوییم که با خاص‌ترین ایربادز موجود در بازار روبه‌رو هستیم.

هواوی فری بادز Lipstick

فری بادز لیپستیک ابعاد جمع‌وجوری دارد و به همین خاطر جابه‌جایی و حمل آن و همچنین استفاده کردن از‌ آن بسیار آسان خواهد بود. کیس شارژ این ایربادز دارای دری با خاصیت مغناطیسی است که عملکرد جالبی دارد و با قرار گرفتن در سر جای خود، شما را از محافظت از ایربادتان مطمئن می‌سازد. زمانی هم که ایربادها را داخل گوش خود می‌گذارید، رنگ جذاب قرمز و ظاهر خاص آن توجه را به خود جلب می‌کند و به نظر می‌رسد یک جفت گوشواره قرمزرنگ لاکچری را روی گوش خود قرار داده‌اید.

هواوی فری بادز Lipstick

علاوه بر طراحی منحصربه‌فرد، فری بادز Lipstick در زمینه سخت افزاری نیز نسبت به سایر مدل‌های قبلی بهبود پیدا کرده و به یک درایو دینامیک 14.3 میلی‌متری LCP و تقویت‌کننده‌های باس مجهز شده تا صدایی بسیار واضح و فراگیر را در محدوده فرکانسی تا 40 کیلوهرتز به گوش شما برساند. همچنین این هدفون بی سیم TWS از ورژن دوم قابلیت Open-Fit Active Noise Cancellation برخوردار است که توسط هواوی توسعه پیدا کرده تا صداهای محیط اطراف به طور کاملا هوشمندانه‌ای حذف شوند.

طراحی ایربادز هواوی فری بادز Lipstick به گونه‌ای است که راه ورود و خروج هوا به داخل گوش کاربر را نمی‌بندد، اما امکان حذف نویز هوشمند را فراهم می‌کند. همچنین کاربرانی که به استفاده از سری‌های سیلیکونی حساسیت دارند نیز هیچ مشکلی برای استفاده از این هدفون بی سیم نخواهند داشت. قابلیت Adaptive Ear Matching نیز باعث شده اندازه مجاری گوش کاربر به طور خودکار تشخیص داده شده و بهترین تنظیمات برای سیستم حذف نویز محاسبه و اعمال شود تا کارایی هدفون در تمام شرایط به بهترین حد ممکن برسد.

با توجه به کیفیت بالای میکروفون‌های این ایربادز جدید هواوی، شما می‌توانید مکالمه بسیار واضح و جذابی را با دیگران داشته باشید. عملکرد بسیار متنوع و منعطف بدنه لمسی ایربادز نیز ظاهر لوکس و زیبای فری بادز لیپستیک را تکمیل می‌کند تا کلاس کاری و ظاهری این هدفون بی سیم به بالاترین میزان ممکن برسد.

هواوی فری بادز Lipstick

شما با استفاده از فرمان‌های لمسی در بدنه ایربادز می‌توانید پخش موسیقی را کنترل یا متوقف کنید، به تماس‌های ورودی پاسخ بگویید یا آنها را رد کنید، دستیار هوشمند را فرا بخوانید، بین قطعات موسیقی در حال پخش جابه‌جا شوید یا حالت حذف نویز هوشمند را فعال یا غیر فعال کنید.

وزن هر گوشی فری بادز لیپستیک فقط 4.1 گرم است. این ایربادز از باتری 30 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و با استفاده از آن، در صورت غیر فعال بودن ANC یا حذف نویزهای محیطی، می‌توانید تا 4 ساعت به صورت مداوم از ایربادز خود استفاده کنید. کیس شارژ هم با وجود این که از بدنه فلزی ساخته شده، اما بسیار سبک است و وزن آن فقط به 84 گرم می‌رسد.

هواوی فری بادز Lipstick

کیس شارژ نیز به باتری 410 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و تا 22 ساعت شارژدهی بیشتر را برای ایربادز شما فراهم می‌کند. بنابراین حتی در شلوغ‌ترین و پرمشغله‌ترین روزهایتان نیز می‌توانید به راحتی از هدفون بی سیم خود استفاده کنید.

هواوی فری بادز Lipstick

هواوی فری بادز Lipstick دارای قابلیت بلوتوث 5.2 است و می‌تواند به صورت همزمان به دو دستگاه دیگر اتصال پیدا کند. قرارگیری سنسورهای جدید در این ایربادز، این امکان را فراهم می‌کند تا وقتی در زمان گوش دادن به موسیقی، هدفون خود را از گوشتان خارج کنید، پخش موسیقی به صورت خودکار متوقف شود.

هدفون جدید هواوی فری بادز لیپستیک در رنگ اختصاصی قرمز با قیمت 249 یورو در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*