بوت کمپ استارتاپی IOT/5G

بوت کمپ استارتاپی IOT/5G با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار می‌شود

بوت کمپ استارتاپی IOT/5G با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با هدف شناسایی استعدادها، توانمندسازی و ایجاد تیم‌های مسئله‌محور در اول آذرماه 1400 برگزار می‌شود.

از اول آذرماه 1400 دوره بوت کمپ استارتاپی IOT/5G هاب شیراز به صورت آنلاین با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار خواهد شد. در این رویداد اساتیدی از داخل و خارج نیز حضور خواهند داشت. همچنین ارتقای اکوسیستم استارتاپی کشور در حوزه فناوری 5G و اینترنت اشیا به عنوان چشم انداز این رویداد 20 هفته‌ای خواهد بود.

جزئیات برگزاری بوت کمپ استارتاپی IOT/5G

برگزاری بیش از 120 ساعت کارگاه آموزشی شامل 14 دوره توسعه مهارت تکنیکال و نرم مسئله محور و آموزش یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این بوت کمپ محسوب می‌شود. از سایر برنامه‌های این رویداد نیز می‌توان به کافه کتاب استارتاپی، برنامه‌های لایو، تیم‌سازی، پنل‌های تخصصی، منتورینگ و کوچینگ اشاره کرد. گفتنی است برخی از این برنامه‌ها با توجه به شرایط کرونا و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به شکل حضوری برگزار می‌شوند.

از محورهای این بوت کپ نیز می‌توان به برگزاری پنل تخصصی مسئله محور با حضور تاثیرگذاران کسب‌وکارهای دیجیتال، ایجاد محصول در حوزه‌های سلامت دیجیتال، تجارت الکترونیکی، بازی و رسانه‌های دیجیتال، آموزش الکترونیکی و شهر هوشمند، دانش‌ورزی با برگزاری کافه کتاب استارتاپی، استفاده از منتورینگ و کوچینگ با هدف دستیابی به اهداف تیم‌های تشکیل شده، ایجاد تیم بر پایه استعداد و توانمندی افراد در کارگاه‌های آموزشی، آموزش‌های کارگاه محور و شناخت مباحث کسب‌وکار در حوزه‌های مختلف اشاره کرد.

آن دسته از افرادی که خواهان حضور در این رویداد هستند، پس از انجام مراحل ثبت نام به مدت 9 هفته در کارگاه‌های آموزش محور توانمندساز، تیم‌سازی و انجام پروژه مسئله محور شرکت خواهند داشت و بر اساس مقدار ظرفیت و توانمندی خود برای آنها فرصت کار و فعالیت در استارتاپ‌ها و هاب شیراز فراهم خواهد شد.

در این رویداد باید برخی از مسائل توسط شرکت‌کنندگان آورده شود؛ مثلا فردی توانمند یا سازمانی که سابقه انجام کار استارتاپی داشته و ایده دارد، اما فاقد تیم یا سرمایه است، با شرکت در این دوره می‌تواند تیم خود را توانمند کند. سرانجام اگر ایده به مرحله محصول رسید، آن محصول وارد مرحله پیش شتابدهی شرکت‌های هاب شیراز به نام لبخند سه خواهد شد و پس از ارزیابی محصول اولیه و اگر به تایید رسید، فرایند سرمایه‌گذاری روی آن استارتاپ انجام می‌شود.

گفتنی است شناسایی استعدادها، توانمندسازی و ایجاد تیم‌های مسئله محور در راستای تقویت روحیه کارآفرینی و پرورش نوآوری در راستای رسیدن به محصول در سطح MVP به عنوان اهداف اصلی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از حمایت این بوت کمپ محسوب می‌شوند. آن دسته از افرادی که خواهان شرکت در این دوره هستند با مراجعه به آدرس https://hubshiraz.ir/bootcamp/ می‌توانند مراحل ثبت نام را انجام داده و اطلاعات بیشتری کسب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*