گوشی سونی اکسپریا PRO-I

تماشا کنید: سونی با انتشار چند ویدیوی جدید، قدرت دوربین گوشی اکسپریا Pro-I را به رخ رقبا کشید

سونی گوشی اکسپریا PRO-I را در اختیار چند عکاس حرفه‌ای قرار داده تا قدرت دوربین آن را به رخ رقبا بکشد. ویدیو‌های منتشر شده به خوبی توانمندی‌های اکسپریا پرو آی را نشان می‌دهند.

مشخصا سونی خیلی به گوشی اکسپریا PRO-I افتخار می‌کند و از عرضه آن کاملا خوشنود است که البته حق هم دارد. اکسپریا پرو آی بیش از آن که به یک گوشی هوشمند برای کاربری‌های عمومی شبیه باشد، شما را یاد یک گجت حرفه‌ای همچون دوربین DSLR می‌اندازد.

گوشی سونی اکسپریا PRO-I در دست افراد حرفه‌ای

سونی نیز با این گوشی دقیقا همانند یک دوربین حرفه‌ای رفتار می‌کند؛ زیرا آن را در اختیار تولید‌کنندگان محتوا قرار داده تا پس از تجربه، بازخورد‌های خود را منتشر کنند. پس از رونمایی اکسپریا پرو آي، شرکت ژاپنی چندین ویدیو درباره ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری آن منتشر کرد و به خوبی برای رقبا خط و نشان کشید و حالا نوبت به انتشار چند ویدیو دیگر رسیده تا اکسپریا جدید را در زندگی واقعی نشان دهند.

Takashi Namiki که به عنوان یکی از عکاسان مطرح طبیعت شناخته می‌شود توانسته در قالب خلق یک اثر مصاحبه‌ طور فوق‌العاده ویژگی‌ها و توانمندی‌های برجسته دوربین اکسپریا PRO-I را به نمایش بگذارد. همچنین در ویدیو منتشر شده، نمونه تصاویر باکیفیتی نیز دیده می‌شوند.

دانلود ویدیو

اگر مشخصات اصلی دوربین گوشی سونی اکسپریا PRO-I را فراموش کرده‌اید، باید یادآوری کنیم که جذابیت اصلی این گوشی در حسگر اصلی ۲۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی آن است که در کنار قابلیت‌های جذابی همچون سیستم دیافراگم دوگانه (f/4.0 و f/4.0)، پیکسل پیچ ۲.۴ میکرومتری، گستره داینامیک وسیع و ردیابی مستمر سوژه قرار گرفته است.

حتی اگر فیلم برداری اولویت شما است، باز هم اکسپریای جدید بهترین گزینه ممکن است. ویژگی‌های متعدد و مخصوصا حالت سینمایی قدرتمند این گوشی می‌تواند به خوبی هر کاربری را جذب خود کند. ویدیو زیر که به سبک ولاگ گرفته شده است، می‌تواند نمونه‌ای عالی از توانمندی‌های این گوشی باشد.

در نهایت نیز می‌توانید تجربیات و نظرات Qianli Zhang، از عکاسان مطرح و برنده قسمت عکاسی از مردم در مسابقه نشنال جئوگرافیک را در مورد گوشی سونی اکسپریا PRO-I در ویدیو زیر مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

همچنین اگر می‌خواهید عملکرد گوشی اکسپریا PRO-I را در مقایسه با آيفون 13 پرو مکس مشاهده کنید، به این مطلب نگاهی بیندازید.