اوپو Find X4

نخستین جزئیات از قاتل گلکسی اس 22، گوشی اوپو Find X4 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از قاتل چینی گلکسی اس 22، گوشی اوپو Find X4 فاش شد. شاید مهم‌ترین آن ارائه شارژ سریع 125 وات باشد که چند برابر سرعت شارژ پرچمداران آینده سامسونگ است.

واپسین روزهای سال 2021 هم یک به یک سپری می‌شوند و طبیعی است ببینیم که گوشی‌سازها خودشان را آماده رونمایی از گوشی‌های سال 2022 خود می‌کنند. اوپو، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌سازهای چینی این روزها است که سرگرم عرضه گوشی‌های جدید سری Oppo Reno برای سال جاری است. با این حال شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت همزمان روی گوشی اوپو Find X4 نیز کار می‌کند.

نسل جدید گوشی‌های سری اوپو فایند چند ماه بعد از معرفی گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ وارد بازار می‌شوند که انتظار می‌رود حتی در برخی نقاط از رقیب کره‌ای جلو بزنند. به طور مثال امروز جزئیاتی از ظرفیت شارژ این دستگاه‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد خیلی بیشتر از آن چیزیست که سری گلکسی اس 22 ارائه خواهد کرد.

گوشی‌های سری “Reno” جزو محصولات میان‌رده کمپانی اوپو محسوب می‌شوند، در حالی که تمرکز ویژه اوپو روی گوشی‌های پرچمدار سری “Find X” است. یکی از محصولات خانواده جدید اوپو فایند ایکس 4 با نام «پرو پلاس» عرضه می‌شود، در حالی که سری رینو 7 فاقد چنین مدلی است. معمولاً مدل پرو پلاس این خانواده، از بالارده‌ترین چیپست بازار قدرت می‌گیرد.

پشتیبانی گوشی اوپو Find X4 از شارژ سریع 125 وات

توان شارژ اوپو Find X4

آنطور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، گوشی‌های سری Find X4 اوپو از شارژ فوق سریع 125 وات پشتیبانی خواهند کرد. این دو برابر توان شارژی است که نسل گذشته این خانواده، گوشی اوپو فایند ایکس 3 پرو ارائه می‌کرد. این دقیقاً مشابه توان شارژی است که پرچمدار بعدی کمپانی ریلمی ارائه خواهد کرد. از آنجا که این دو شرکت با یکدیگر پیمان خواهرخواندگی امضا کرده‌اند، استفاده از یک فناوری شارژ مشترک بین آن‌ها چندان عجیب به نظر نمی‌رسد.

متأسفانه در حال حاضر جزئیات زیادی از گوشی اوپو فایند ایکس 4 در دست نیست. با این حال مطمئنیم که پیشرفت مهمی را در برخی بخش‌ها تجربه خواهد کرد. به طور مثال دو مدل آن به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 898 کوالکام مجهز می‌شوند. نسل آینده چیپست‌های پرچمدار کوالکام قرار است در طیف گسترده‌ای از گوشی‌های پرچمدار سال 2022 مورد استفاده قرار بگیرند. پرچمدار اوپو به جز تراشه در بخش‌های دیگری نظیر دوربین و سرعت شارژ هم پیشرو خواهد بود. اوپو می‌خواهد پرچمداری را ارائه کند که از هر جهت بتواند با گوشی‌های سری اس 22 رقابت کرده و از آن‌ها برتر باشد.

این درحالیست که گوشی‌های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس سامسونگ از شارژ سریع 25 وات بهره می‌برند و نسخه اولترا این خانواده شارژ سریع 45 واتی را ارائه می‌کند. در سایر موارد هم به زودی و بعد از رونمایی رسمی، مقایسه‌ای را بین این گوشی‌ها انجام خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هنوز باید شیر بخوره تا به سامسونگ برسه