بازی Scorn

عرضه بازی Scorn تا سال 2022 به تعویق افتاد

طبق اخبار منتشر شده، بازی Scorn – اسکورن تا سال 2022 تاخیر خورده است و برای تجربه‌ی آن باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید.

بازی Scorn که تا پیش از این قرار بود در اواخر سال 2021 عرضه شود، تا سال 2022 به تعویق افتاد.

ساخت بازی اسکورن از سال 2014 با کمک‌های مالی طرفداران آغاز و در سال 2016 به صورت رسمی معرفی شد. این بازی قرار است به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس سری ایکس، سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر شود و با اینکه تا اینجا ویدیوهایی مختلفی از آن منتشر شده اما هنوز هم ایده‌ی دقیقی نداریم که دقیقا در مورد چه چیزی است.

اسکورن قرار بود حداکثر تا اواخر سال 2021 عرضه شود اما ظاهرا توسعه‌ی آن به دلایل مختلف از جمله شیوع کرونا ویروس، به خوبی پیش نرفته و انتشارش به سال 2022 موکول شده است. البته هنوز هم تاریخ دقیق عرضه مشخص نیست و اگر بازی در سال آینده هم در دسترس قرار نگرفت، چندان متعجب نشوید.

بازی Scorn

استودیوی سازنده ضمن اعلام این خبر، متن زیر را نیز منتشر کرد تا به اعتراض‌های طرفداران پیرامون عدم انتشار اطلاعات تکمیلی از بازی پاسخ دهد:

بعضی از طرفداران ممکن است از سکوت‌های ما ناراضی باشند اما دلیل واضحی وجود دارد که چرا اخبار زیادی از این بازی منتشر نمی‌کنیم. تنها راهی که می‌توان این بازی را سریع‌تر منتشر کرد، این است که تمام تمرکزمان را روی توسعه‌ی آن قرار دهیم. این اولویت اصلی ما است.

در این عنوان شوتر اول شخص، شما نقش یک موجود انسان‌نما بازی را می‌کنید که در جهانی متفاوت با حضور هیولاهای عجیب، زندانی شده است. بازیکنان باید مناطق مختلف را جستجو کرده و پاسخ سوالات خود را پیدا کنند. نقطه قوت بازی، جلوه‌های بصری ترسناک و در عین حال هنری آن است که برای طرفداران آثار ترسناکی همچون بیگانه کاملا راضی کننده خواهد بود.

استودیوی ایب سافتور (Ebb Software) اضافه کرد که در تاریخ 10 دسامبر (19 آذر)، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر می‌کند که آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*