بهترین خودروهای الکتریکی

این‌ها بهترین خودروهای الکتریکی جهان از نظر مصرف انرژی هستند

به نگاهی به میزان مصرف انرژی خودروهای برقی و مقایسه آن‌ها، بهترین خودروهای الکتریکی جهان از نظر مصرف انرژی را خواهیم شناخت.

ممکن است بخواهید که از میزان مصرف انرژی خودروهای برقی و این که کدام یک بیشترین و کدام یک کمترین میزان انرژی را مصرف می‌کنند مطلع شوید. در اینجا میزان مصرف انرژی بهترین خودروهای الکتریکی آمریکا را با هم مقایسه کرده‌ایم که جدیدترین اتومبیل‌های برقی مثل لوسید ایر، ریویان R1T و ریویان R1S شامل این مقایسه می‌شوند. به خاطر داشته باشید که در این پست ما یک مقایسه کلی بین این خودروها انجام داده‌ایم و احتمال دارد که در برخی موارد این نتیجه‌گیری و مقایسه‌ها هنگام آزمایش کمی متفاوت باشند.

بهترین خودروهای الکتریکی جهان از نظر مصرف انرژی

نسخه پایه تسلا مدل ۳ استاندارد رنج پلاس (RWD) در میان خودروهای برقی بیشترین بازدهی را دارد که بازدهی آن معادل EPA، 147 Wh/km است که در بزرگراه به 157 وات ساعت در کیلومتر می‌رسد.

پس از آن خودروی تسلا مدل ۳ لانگ رنج AWD است که کارایی آن 156 WH/km تخمین زده شده و تفاوت اندک آن با خودروی بالا به دلیل موتور جلو معمولی و داشتن یک باتری بزرگ است که وزن ماشین را بیشتر می‌کند و همین امر باعث تفاوت در کارایی آن می‌شود. خودروی بعدی که در این لیست قرار می‌گیرد، هیوندای آیونیک است که کارایی آن 157 Wh/km برآورد زده شده و دارای یک باتری کوچک 38.3 کیلووات ساعتی است.

بهترین خودروهای الکتریکی

مورد بعدی که در این لیست مشاهده می‌شود خودروی لوسید ایر گرند تورینگ است که 160 Wh/km بازدهی دارد که ظرفیت باتری و برد و عملکرد آن با وجود چرخ‌های ۱۹ اینچی، فوق‌العاده است. برای مثال تسلا مدل اس لانگ رنج تمام چرخ محرک با داشتن چرخ ۱۹ اینچی کارایی کمتری دارد.

خودروی شاسی بلند تسلا مدل Y لانگ رنج AWD نیز جزو بهترین خودروهای الکتریکی جهان از نظر مصرف انرژی به شمار می‌رود. خودروهای بیکاپ ریویان R1T با کارایی 299 Wh/km و شاسی بلند ریویان R1S با کارایی 303 Wh/km بزرگترین پیکاپ‌های الکتریکی به شمار می‌روند. این خودروها به باتری‌های بزرگ، چهار موتور کششی جداگانه و رینگ‌های بزرگ مجهزند و از نظر مصرف انرژی می‌توانند نسبت به مدل‌های معمولی کلاس خود ۳ برابر کارایی داشته باشند. قطعا در آینده خودروهای بزرگ با باتری‌های 200 کیلوواتی نیز خواهیم دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*