کیا و هیوندای

بهترین گزینه های خرید از کیا و هیوندای با قیمت زیر 500 میلیون تومان در ایران

اگر به دنبال خرید خودرو خارجی کارکرده از کیا و هیوندای با قیمت حدود ۵۰۰ میلیون تومان هستید، در این مطلب با بهترین گزینه های خرید آشنا شوید.

اگر قصد خرید یک اتومبیل خارجی صفر کیلومتر با بودجه‌ای در حدود ۵۰۰ میلیون تومان را دارید تنها می‌تواند از میان خودروهای چینی موجود در بازار یکی را انتخاب کنید، اما اگر با همین بودجه خرید خودرو دست دوم را ترجیح دهید حق انتخاب بیشتری دارید و می‌توانید به سراغ محصولات کیا موتورز و هیوندای در مدل‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ بروید. ما در ادامه این مطلب برخی از بهترین گزینه های خرید از کیا و هیوندای را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین گزینه های خرید از کیا و هیوندای

۱. هیوندای سوناتا NF مدل ۲۰۰۷

کیا و هیوندای

یکی از بهترین گزینه های خرید که می‌توانید به سراغ آن بروید هیوندای سوناتا NF است. این خودرو که هم‌اکنون در بازار اتومبیل‌های دست دوم کشور مشتریان زیادی دارد با قیمتی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. کمپانی هیوندای، خودرو سوناتا NF را به یک موتور ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی از خانواده Theta مجهز کرده است که می‌تواند توانی برابر با ۱۶۲ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۲۲ نیوتن‌متری به تولید برساند. لازم به ذکر است که علاوه بر سوناتا NF برخی دیگر از محصولات هیوندای و کیا نیز دارای پیشرانه‌ای از همین خانواده هستند.

این اتومبیل در حدود ۱۰ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به ازای هر صد کیلومتر ۷.۸ لیتر بنزین می‌سوزاند. با توجه به این مسئله مشخص می‌شود که این سدان کره‌ای عملکرد فنی قابل قبولی را از خود ارائه می‌دهد. این اتومبیل با وجود این که حدود ۱۵ سال پیش وارد بازار جهانی شد ظاهر نسبتا به‌روز و زیبایی دارد و همچنین امکانات رفاهی مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر بر امکانات رفاهی این سدان کره‌ای در حوزه ایمنی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بنابراین اگر با بودجه‌ای در حدود ۵۰۰ میلیون به دنبال خرید یک خودرو کارکرده خارجی هستید می‌توانید سوناتا NF را به لیست خود اضافه کنید.

۲. کیا پیکانتو مدل ۲۰۱۵

کیا و هیوندای

کمپانی کیا در سال ۲۰۱۲ اتومبیل کیا پیکانتو را روانه بازار کشور کرد، اما حضور کیا پیکانتو در بازار کشور فقط به همین نسخه محدود نشد و بعد از گذشت مدتی نسخه‌های فیس لیفت این اتومبیل نیز با مدل‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ پا به جاده‌های کشور گذاشتند. نسخه‌ای از کیا پیکانتو که در این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت کیا پیکانتو ۲۰۱۵ است.

این اتومبیل که چهره زیبایی دارد به یک پیشرانه ۱.۲ لیتری چهار سیلندر مجهز شده است که می‌تواند توانی برابر با ۸۵ اسب بخار را به همراه گشتاور ۱۲۱ نیوتن‌متری به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این موتور به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک گذاشته شده است. این اتومبیل به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۵.۵ لیتر سوخت مصرف می‌کند که این مسئله یکی از اصلی‌ترین مزایای کیا پیکانتو محسوب می‌شود. این محصول کمپانی کیا علاوه بر مصرف سوخت پایین مزایای دیگری نیز دارد که طراحی زیبا و همچنین کابین جادار نمونه‌ای از آن‌ها هستند. این نسخه از کیا پیکانتو نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید با بودجه‌ای در حدود ۵۰۰ میلیون تومان باشد.

۳. هیوندای i30 مدل ۲۰۱۱

کیا و هیوندای

کمپانی هیوندای در سال ۲۰۱۰ نسل اول خودرو هیوندای i30 را توسط شرکت آسان موتور روانه بازار کشور کرد. این محصول موفق شد در ایران به فروش خوبی دست پیدا کند، اما با این وجود نسل‌های بعدی این خودرو هیچ‌گاه وارد خیابان‌های کشور نشدند و آسان موتور ترجیح داد تنها هیوندای i20 را به بازار کشور عرضه کند.

کمپانی هیوندای نسل اول هیوندای i30 را به یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی مجهز کرده است که می‌تواند قدرت ۱۴۳ اسب بخار را به همراه گشتاور ۱۸۶ نیوتن‌متر به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این موتور به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک گذاشته شده است. این اتومبیل می‌تواند در ۱۱.۲ ثانیه از  سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد و به ازای هر صد کیلومتر ۷.۵ لیتر بنزین می‌سوزاند.

این خودرو دارای امکانات رفاهی و ایمنی زیادی است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سنسور پارک عقب، سانروف، کول‌باکس، شش کیسه هوا، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور فشار باد لاستیک، ترمز پارک برقی، سنسور باران، کروز کنترل و اتولایت اشاره کرد. اگر قصد خرید این خودرو را دارید باید مبلغی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان را کنار بگذارید که با توجه به امکانات این خودرو رقم چندان زیادی به نظر نمی‌رسد.

۴. کیا سراتو مدل ۲۰۱۱

کیا و هیوندای

کیا سراتو ۲۰۱۱ یکی دیگر از بهترین گزینه های خرید با بودجه‌ای در حدود ۵۰۰ میلیون تومان است. این اتومبیل که در دو نسخه مونتاژی و وارداتی به بازار کشور عرضه شده است از یک پیشرانه ۲ لیتری بهره می‌برد که می‌تواند توانی برابر با ۱۵۴ اسب بخار را به تولید برساند و حداکثر گشتاور آن نیز ۱۹۴ نیوتن‌متر است. قدرت موتور نسخه مونتاژی این خودرو به وسیله یک جعبه دنده ۶ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، اما نسخه‌های وارداتی آن از یک گیربکس ۴ سرعته بهره می‌برند.

این نسخه از سراتو که موفق شد تا از سوی مؤسسه NHTSA چهار ستاره ایمنی را دریافت کند، دارای امکانات ایمنی و رفاهی قابل قبولی است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به حسگر پارک عقب، کنترل پایداری، ۶ کیسه هوا، سیستم‌های کنترل کشش، کروز کنترل، اتولایت، دوربین عقب، نمایشگر داشبورد، پدال شیفتر، گرم‌کن صندلی جلو، ورود و استارت بدون کلید و آینه‌های جانبی تاشونده برقی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*