هیوندای سوناتا

آشنایی با هیوندای سوناتا N Line Night Edition؛ شوالیه سیاه‌پوش هالیوودی

بعد از حضور پر زرق و برق در یکی از فیلم‌های هالیوودی، اکنون قرار است خودروی هیوندا سوناتا N Line Night Edition با طراحی تمام مشکی روانه بازار شود.

اتومبیل هیوندای سوناتا N Line جدیدترین محصول شرکت خودروساز کره‌ای هیوندای خواهد بود که سیاه‌پوش خواهد شد و برای به تصویر کشیدن این استایل تاریکش از بسیاری از مواد اولیه مشکی و فیبر کربن استفاده شده است. سوناتای جدید در حالی قرار است با «طرح شب» روانه بازار شود که چند وقت پیش شاهد معرفی معرفی شاسی بلند Kona Night Edition بودیم که عاشقان تم مشکی را محو تماشا کرده بود.

هیوندای سوناتا

اگر فیلم بلاک باستری Snake Eyes: G.I. Joe Origins را که در ماه جولای اکران شده بود، تماشا کرده باشید، احتمالا اولین رونمایی از سوناتا N Line جدید را به چشم مشاهده کردید. این مدل 2022 از سوناتا که در دو رنگ مشکی فانتوم و سفید کوارتز در دسترس است، شامل ویژگی‌های ظاهری از جمله رینگ 19 اینچی آلیاژی به رنگ مشکی مات، باله عقبی فیبر کربن – پلاستیک تقویت شده (CFRP) و لوگوهای کرومی تیره رنگ هیوندای – سوناتا و کالیپر ترمز قرمز رنگ می‌شود.

هیوندای سوناتا

علاوه بر موارد ذکر شده N Line Night Edition دارای حفاظ مشکی مات آینه (رنگ بدنه برای مدل سفید کواتز) و کاور مشکی مات برای دستگیره بالایی ماشین است. مثل همه ادیشن‌های شب، اینجا هم شاهد هیچ گونه ارتقای فنی زیر کاپوت هیوندای سوناتا 2022 نیستیم، اما حقیقت این است که ماشین مذکور از همان ابتدا هم نیازی به تقویت فنی نداشته است.

هیوندای سوناتا

در مدل سیاه پوش سوناتا همچنان شاهد موتور توربو شارژ 2.5 لیتری با پمپ 4 تایی هستیم که قادر به تولید 290 اسب بخار و 311 پوند – فوت گشتاور است. در این خودرو خبری از حالت AWD نیست، اما حضور گیربکس هیوندای دو کلاچی 8 سرعته با گشتاور چرخ جلویی همچنان قوت قلب است. مدل N Line حدود 110 اسب بخار قدرت و 116 گشتاور بیشتری نسبت به مدل استاندارد سوناتا دارد و حتی صدای تولیدی اگزوز آن هم اسپرت‌تر است تا با سرعت و قدرت بیشتر آن هماهنگ باشد.

هیوندای سوناتا

اما می‌رسیم به آپشن‌های داخلی شوالیه سیاه پوش سوناتا که صندلی‌هایی از جنس Faux Suede (نوعی پلی استر نرم دوست‌دار محیط زیست)، چرم ناپا (مرغوب‌ترین چرم موجود) و تودوزی قرمز رنگ دارد. ضمنا این ماشین دارای صفحه نشانگر دیجیتال 12.3 اینچی و صفحه نمایش لمسی 10.25 همراه سیستم Apple CarPlay و سیستم اتصال خودکار Android است.

خودروی هیوندای سوناتا L Line Night Edition بیشتر بر روی پکیج بیرونی ماشین تمرکز داشته و این موضوع از عدم اشاره خودروساز کره‌ای به آپشن‌های جدید داخلی کاملا مشخص است.

هیوندای سوناتا

ما انتظار بیشتری از چنین ادیشن محدودی از سدان اسپرت هیوندای داشتیم؛ خودرویی که 35,775 دلار قیمت دارد و بدون داشتن ارتقای فنی، حدود 1500 دلار از مدل استاندارد گران‌تر است. اما خب باید به یاد داشته باشیم که تنها 1000 دستگاه از طرح Night Edition روانه جاده می‌شود و منحصر به فرد بودن شوالیه سیاه پوش سوناتا ارزش این اختلاف قیمت را دارد.

خبر خوب این است که Sonata N Line Night Edition از همین حالا در مراکز فروش هیوندای قابل سفارش و خریداری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*