فیلم نگهبانان کهکشان 3

فیلمبرداری فیلم نگهبانان کهکشان 3 شرکت مارول آغاز شد

جیمز گان، کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان 3 – Guardians of the Galaxy Vol 3 رسما اعلام کرد که ساخت آن را آغاز کرده است.

فیلم نگهبانان کهکشان 3 یکی از آثار مورد انتظار مارول است که پس از تاخیرهای فراوان، سرانجام به مرحله‌ی فیلمبرداری رسید.

پس از اینکه جیمز گان، از کارگردانی قسمت سوم محافظان کهکشان اخراج شد، کمتر کسی انتظار داشت که او به این پروژه بازگردد اما این اتفاق در نهایت رخ داد. گان که چند مدت اخیر را در جبهه‌ی «دی‌سی» سپری کرده و فیلم جوخه‌ی انتحار را برای آن‌ها ساخته است، حالا به دنیای مارول بازگشته تا ماجراجویی‌های جدید محافظان را جلوی دوربین ببرد.

او با انتشار عکسی در شبکه‌های اجتماعی، این خبر را شخصا تایید کرد و همچنین به این نکته اشاره داشت که چوکودی ایووجی (Chukwudi Iwuji) به تیم بازیگران پیوسته است. مدتی قبل، حضور ویل پولتر (Will Poulter) نیز در فیلم تایید شده بود که قرار است نقش آدام وارلاک (Adam Warlock) را ایفا کند.

فیلم نگهبانان کهکشان 3

در حال حاضر جزئیات زیادی از داستان این فیلم در دست نیست اما گفته می‌شود که ماجراهای آن، ادامه دهنده‌ی فیلم انتقام جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame) خواهد بود، جایی که «استار لُرد» همچنان در جستجوی «گامورا» است. البته داستان در ساخته‌های جیمز گان اهمیت چندانی ندارد بلکه این شخصیت‌ها هستند که ارزش تماشای اثر را بالا می‌برند.

از بازیگرانی قبلی که برای این نسخه بازمی‌گردند، می‌توان به کریس پرت، دیو باتیستا، زوئی سالدانیا، وین دیزل، بردلی کوپر و کارن گیلن اشاره کرد. ناگفته نماند که جیمز گان، همزمان با این فیلم، یک نسخه‌ی ویژه تلویزیونی از آن را نیز برای سرویس دیزنی پلاس خواهد ساخت.

فیلم نگهبانان کهکشان 3 فعلا قرار است در ماه مه سال 2023 اکران شود اما این تاریخ به احتمال بسیار زیاد، تغییر پیدا خواهد کرد. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این فیلم، آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*