سری گوشی های آنر 60

مشخصات سری گوشی های آنر 60 فاش شد؛ پرچم‌داران جدید چه ویژگی هایی دارند؟

اطلاعات جالب توجهی از سری گوشی های آنر 60 – Honor 60 به بیرون درز کرده است. گوشی‌های پرچمدار آینده آنر از چه مشخصات و امکاناتی برخوردارند؟

آنر، برند گوشی‌ساز چینی در حال بازپس گیری بازار از دست داده خودش است. این کمپانی در حال حاضر چندین گوشی آماده اخذ گواهی 3C چین دارد که شماره مدل آن‌ها ELZ-AN00 ،ANY-AN00 ،TNA-AN00 و LSA-AN00 هستند. همه این مدل‌ها از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و همگی با شارژ سریع 66 وات سازگار هستند. این گوشی‌ها همچنین شارژ‌ بی‌سیم 40 واتی را اهم ارائه می‌کنند. بر اساس گزارشی که اخیراً منتشر شده، این مد‌ل‌ها همگی جزو سری گوشی های آنر 60 هستند.

آنطور که گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد، این خانواده شامل سه عضو است که احتمالاً آنر 60، آنر 60 پرو و آنر 60 اس ای نام خواهند داشت. در ادامه به بررسی سایر مشخصات و هرآنچه از سری گوشی های آنر 60 می‌دانیم، خواهیم پرداخت.

زمان عرضه سری گوشی های آنر 60

امسال آنر گوشی‌های سری Honor 50 خودش را در سه نسخه به نام‌های آنر 50، آنر 50 پرو و 50 اس ای عرضه کرد. اکنون گزارش‌های تأیید نشده‌ای توسط یک بلاگر چینی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی‌های نسل جدیدتر Honor 60 در اولین روز دسامبر امسال (یعنی 10 آذر ماه) معرفی می‌شوند. اگرچه او معتقد است که احتمال تغییر تاریخ معرفی و عرضه این گوشی‌ها وجود دارد.

اطلاعات زیادی از این خانواده در دست نیست، با این حال گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها می‌توانند به طراحی پانچ هول با قرارگیری در سمت چپ نمایشگر مجهز باشند. علاوه بر این روی قاب پشتی آن‌ها چهار دوربین قرار خواهد داشت. اگرچه با توجه به خمیده بودن دو طرف نمایشگر در مدل آنر 60 پرو، احتمالاً پانچ هول بالای این نمایشگر به مرکز صفحه منتقل شود. روی قاب پشتی این مدل هم به جای چهار سنسور، پنج دوربین جای خواهید گرفت. در این گزارش آمده است که Honor 60 به چیپست اسنپدراگون 870 مجهز می‌شود و از یک باتری 4،500 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد. این باتری با توان 65 وات نیز شارژ می‌شود.

سری گوشی های آنر 60

بالارده‌ترین عضو این خانواده هم به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 898 کوالکام مجهز خواهد بود. اگرچه با توجه به تاریخ رونمایی از این چیپست از سوی کوالکام که دیرتر از سری گوشی های آنر 60 اتفاق می‌افتد، این موضوع بعید به نظر می‌رسد. از نظر طراحی نیز این گوشی‌ها قطعاً جوان پسند خواهند بود؛ چرا که آنر همواره خودش را برندی برای جوانان معرفی کرده است.

دو گوشی آنر 50 و 50 پرو فعلی از چیپست اسنپدراگون &78G قدرت می‌گیرند و نمایشگری فوق منحنی با توان تولید 1 میلیارد رنگ در جلو دیده می‌شود. این گوشی‌ها از یک باتری داخلی 4،000 میلی‌آمپر ساعتی نیز قدرت می‌گیرند که نسخه معمولی با توان 66 وات و نسخه پرو با توان فوق سریع 100 وات شارژ می‌شود. این گوشی‌ها همچنین به چهار دوربین پشتی نیز مجهز هستند که شامل دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی واید، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*