پارچه تمیز کننده سامسونگ / سامسونگ در برابر اپل

سامسونگ با هدیه دادن پارچه تمیز کننده، اپل را مسخره می‌کند

عرضه رایگان پارچه تمیز کننده سامسونگ می‌تواند حرکتی از سمت شرکت کره‌ای برای مسخره کردن اپل باشد. اپل چندی پیش از پارچه تمیز کننده خود با قیمت ۱۹ دلار رونمایی کرده بود.

پارچه تمیز کننده برای پاک کردن اثر انگشت و گرد و غبار از گوشی‌، تبلت، گجت‌های پوشیدنی و به طور کلی هر دستگاه الکترونیکی دارای نمایشگر یک ضرورت محسوب می‌شود. سامسونگ نیز با عرضه رایگان دستمال تمیز کننده اختصاصی خود اپل را به سخره گرفته است.

اهدا دستمال تمیز کننده توسط سامسونگ به کاربران گلکسی S20

در گذشته این پارچه‌ها به صورت رایگان در کنار گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ارائه می‌شدند؛ اما بسته‌بندی این دسته از محصولات در سال‌های اخیر به بهانه حفاظت از محیط زیست با تغییرات چشمگیری همراه بوده است و در نتیجه این روز‌ها تولیدکنندگان لوازم جانبی کمتری را در جعبه قرار می‌دهند.

در واقع شرکت‌ها ترجیح می‌دهند لوازم جانبی گوشی و تبلت را به صورت جداگانه به فروش برسانند؛ هرچند که سامسونگ در اقدامی عجیب به دارندگان گلکسی اس 20 در آلمان پارچه تمیز کننده اهدا کرده است.

پارچه تمیز کننده سامسونگ /  دستمال جادویی اپل

دستمال جادویی اپل

این تصمیم عجیب از سوی سامسونگ احتمالا به رونمایی اپل از یک دستمال تمیز کننده اختصاصی با قیمت ۱۹ دلار مربوط می‌شود. پس از رونمایی از این دستمال بود که بحث‌ها و انتقادات زیادی از سوی کاربران مطرح شد و احتمالا سامسونگ نیز می‌خواسته با دادن دستمال رایگان به دارندگان گلکسی اس 20 از جو شکل گرفته به نفع خود استفاده کند.

متاسفانه این کمپین فقط محدود به کشور آلمان است و احتمالا سامسونگ قصد ندارد آن را به سایر مناطق گسترش دهد. در واقع شرکت کره‌ای بیشتر مي‌خواسته با این کار هم خود را در مرکز توجه قرار دهد و هم اپل را به چالش بکشد.

جالب اینکه حتی در آلمان نیز تعداد زیادی از این دستمال‌ها در دسترس قرار نگرفته است و کاربران تنها می‌توانند از طریق برنامه Samsung Members یکی از ۱۰۰۰ دستمال در دسترس را دریافت کنند.

اما چرا گلکسی اس 20؟ شاید به این دلیل که حدود ۲ سال از عمر سری گلکسی S20 گذشته است و سامسونگ نگران است که شاید کاربران این گوشی‌ها برای خرید آيفون 13 وسوسه شوند و به این ترتیب می‌خواسته تعهد خود را به آنها یادآور شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*