دستمال جادویی اپل

دستمال جادویی اپل با قیمت 19 دلار در اپل استور عرضه شد

دستمال جادویی اپل برای بازگرداندن درخشش نمایشگر Pro Display XDR، نمایشگر آیفون‌ها و آیپدهای شرکت اپل با قیمت ۱۹ دلاری خود وارد بازار شد.

آیا نمایشگر محصول ساخت اپل شما به کمی برق انداختن نیاز دارد؟ همین حالا می‌توانید دستمال جادویی اپل را که با قیمت ۱۹ دلاری در فروشگاه Apple Store موجود شده خریداری کرده و استفاده کنید. این دستمال مناسب استفاده روی نمایشگر تمام محصولات شرکت اپل می‌شود که نمایشگر ۵ هزار دلاری Pro Display XDR می‌شود. سازنده می‌گوید برای ساخت این دستمال از مواد نرم و غیرساینده‌ای استفاده کرده که هر نمایشگر اپل ساخته شده با شیشه بافت نانو را بدون دغدغه و با خیال راحت تمیز می‌کند.

اپل به کاربران نمایشگرهای Pro Display XDR هشدار می‌دهد که از هر نوع پارچه‌ای برای تمیز کردن صفحه استفاده نکنند و فقط از محصولاتی استفاده کنند که مخصوص این نمایشگر تولید شده‌اند. دستمالی که اپل تولید کرده یک پارچه پولیش است که برای شیشه‌هایی با بافت نانو بی‌خطر است. همانطور که انتظار داشتیم رنگ این پارچه سفید است و لوگو اپل نیز روی آن دیده می‌شود.

اپل پیش از آنکه دستمال جادویی خودش را به صورت مستقیم در اپل استور عرضه کند، از طریق پشتیبانی خود تنها یک مرتبه این دستمال را برای مشتریان نمایشگر Pro Display XDR تعویض می‌کرد. اما حالا شما به راحتی می‌توانید هر تعدادی از این دستمال که خواستید را تهیه کنید.

غول کوپرتینویی می‌گوید از آیفون ۶ گرفته تا آیفون ۱۳ و هر دو نسل آیفون SE می‌توانند به لطف این دستمال همیشه بدرخشند. دستمال جادویی اپل می‌تواند نمایشگر تمام آیپدهای سری مینی، آیپدهای نسل ۵ به بالا و تمام مدل‌های آیپد ایر و آیپد پرو را هم درخشان کند. تمام مدل‌های اپل واچ توسط این دستمال تمیز می‌شود و اگر صاحب آیپاد تاچ نسل ۵ به بعد هستید هم می‌توانید از مزیت‌های این دستمال بهره‌مند شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. و باز هم گوش مخملی های جو گیر