نسخه ارزانتر مانیتور Pro Display XDR

اپل در حال کار روی نسخه ارزانتر مانیتور Pro Display XDR است

بلومبرگ در گزارشی مدعی شده که اپل در حال کار روی نسخه ارزانتر مانیتور Pro Display XDR است که با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

مانیتور Pro Display XDR اپل فروش زیادی ندارد، با این حال اپل می‌خواهد کاری کند به جز حرفه‌ای‌ها، بسیاری از کاربران معمولی که به یک مانیتور جدید با امکاناتی جذاب و مدرن نیاز دارند نیز بتوانند آن را تهیه کنند. این خبر خوبی برای کاربرانی است که می‌خواهند یک محصول جدید به سری محصولات اپل خود اضافه کنند.

بر اساس گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده، اپل در حال توسعه نسخه ارزانتر مانیتور Pro Display XDR خود برای مشتریان عادی است. این مانیتور نسل جدید نمایشگرهای تاندربولت اپل است که اپل از سال ۲۰۱۶ به عرضه آن‌ها خاتمه داده است. و روی آوردن مجدد به این مانیتور قدیمی می‌تواند بدان معنا باشد که اپل می‌خواهد یک نمایشگر با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار (البته امیدواریم) را روانه بازار کند.

این گزارش می‌گوید هدف اصلی مانیتور جدید اپل بیش از حرفه‌ای‌ها، کاربران عادی است و نسبت شفافیت و کنتراست متفاوتی نسبت به مانیتور گران قیمت فعلی اپل دارد. البته این به معنای بد یا نامرغوب بودن این نمایشگر نیست. بلکه در واقع اپل مانیتوری برخلاف پرو دیسپلی ایکس دی آر که مخصوص مونتاژ ویدیو، ویرایش عکس و رندرینگ است، همانند آنچه دیگر شرکت‌های سازنده در بازار به فروش می‌رسانند را ارائه خواهد داد. اما خبر بد اینکه گفته می‌شود این مانیتور هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است. این یعنی بعید به نظر می‌رسد اپل امسال آن را روانه بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*