قیمت تارا اتوماتیک

قیمت تارا اتوماتیک مشخص شد؛ گران‌ترین سدان تولید داخل

قیمت تارا اتوماتیک برای نخستین بار در آبان 1400 مشخص شد. قیمت نسخه اتوماتیک Tara نسبت به نسخه دنده‌ای حدود 100 میلیون تومان بیشتر بوده و رسما به عنوان گران‌ترین سدان تولید داخل محسوب می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی لیست قیمت محصولات خود را در آبان 1400 منتشر کرد که طبق آن قیمت برخی از محصولات این خودروساز نیز افزایش پیدا کرد؛ برای مثال قیمت تارا دنده ای از 290 میلیون تومان در ماه گذشته به 315 میلیون تومان در آبان ماه رسیده است. همچنین ایران خودرو برای اولین بار قیمت نسخه اتوماتیک Tara را نیز اعلام کرده که نشان می‌دهد این خودرو نسبت به نسخه دنده ای خود حدود 100 میلیون تومان گران‌تر است.

قیمت تارا اتوماتیک در آبان 1400

ایران خودرو قیمت نسخه تارا اتوماتیک را حدود 415 میلیون تومان اعلام کرده که چنین قیمتی آن را به صورت رسمی به گران ترین سدان تولید داخل تبدیل می‌کند. ایران خودرو هنوز تارا اتوماتیک را در لیست پیش فروش‌های خود قرار نداده است، اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک پیش فروش این خودرو نیز آغاز شود. همچنین از تفاوت‌های میان تارا اتوماتیک با نسخه دنده ای آن می‌توان به گیربکس 6 سرعت اتوماتیک، جلوپنجره مشبک، رینگ جدید و چند آپشن رفاهی دیگر اشاره کرد، اما این خودرو از لحاظ موتور تغییری را تجربه نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*