همراه اول

همراه اول با سمپاد برای استفاده از توانمندی استعدادهای درخشان تفاهم‌نامه امضا کرد

همراه اول و سمپاد صبح روز چهارشنبه 19 آبان 1400 با هدف استفاده از توانمندی استعدادهای درخشان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

صبح روز چهارشنبه 19 آبان 1400 مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اپراتور همراه اول و سمپاد در ساختمان ستاره ونک برگزار شد. در این مراسم مهدی اخوان بهابادی (مدیرعامل همراه اول)، الهام یاوری (رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) و برخی از معاونان و مدیران هر دو شرکت حضور داشتند.

جزئیات تفاهم‌نامه همراه اول با سمپاد

به واسطه این تفاهم‌نامه با استفاده از ظرفیت‌های توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در همراه اول از جمله آکادمی همراه می‌توان ماموریت سازمان ملی پرورش استعدادی درخشان را در خصوص شناسایی و فراهم کردن زمینه‌های رشد و ارتقای فرهنگی، پژوهشی و علمی استعدادهای برتر دانش‌آموزی کشور محقق کرد.

از ظرفیت‌هایی که در متن این تفاهم‌نامه درج شده نیز می‌توان به برگزاری رویدادها و مسابقات فناورانه و نوآورانه نظیر برنامه‌نویسی، رباتیک، اینترنت اشیا برای استعدادهای برتر منتخب سمپاد، استفاده از ظرفیت دو طرف در پشتیبانی از ترویج آموزش مهارت‌های نوین نظیر برنامه‌نویسی، استاده از ظرفیت دو طرف در ترویج برنامه‌های آموزشی و پرورشی نظیر برگزاری دوره‌ها‌ی فراگیر آمادگی برای آزمون‌ها و انتشار عمومی فیلم‌های آموزشی، حمایت از فرآیندهای آماده‌سازی و اعزام تیم‌های المپیادی اشاره کرد.

اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در این مراسم به استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصص تاکید کرد و گفت امیدواریم این تفاهم‌نامه امکان پرورش و شناسایی پتانسیل‌های بالقوه و نیروی انسانی با استعداد را به وجود آورد. وی افزود بر این باوریم که برای برطرف‌سازی مشکل کمبود نیروی انسانی متخصص یا استفاده از ظرفیت‌های موجود که تاکنون از آنها استفاده نشده، باید فرهنگ‌سازی را از دوران تحصیلات مدرسه شروع کرد تا افراد در دوران تحصیلات دانشگاهی در مسیر مناسبی قرار بگیرند.

یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در این مراسم بیان کرد هدف همراه اول تقویت انگیزه است و این اقدام همراه اول برای سرمایه‌گذاری و توجه به استعدادهای درخشان باعث ایجاد امید و میل به پیشرفته در دانش آموزان خواهد شد که نتیجه آن پیشرفت کشور خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*