کپی چینی پارچه اپل با قیمت بسیار ارزان، آمد

چینی‌ها اگر تا به امروز کپی محصولات اکثر کمپانی‌ها را تولید نمی‌کردند، اکنون غول اقتصادی نبودند. حالا، پارچه اپل نیز به لیست محصولات کپی شده توسط آن‌ها اضافه گردید.

یکی از محصولاتی که ماه گذشته در فضای مجازی بسیار مورد توجه و بحث قرار گرفت، پارچه اپل که با بافت نانو تولید شده است بود. مزیت اصلی این پارچه یک ماده نرم و غیر ساینده است که در هنگام تمیز کردن به نمایشگرهای گران قیمت محوصلات اپل آسیبی وارد نمی‌کند. با این حال، متخصصان وب سایت iFixit نتوانستند که چندی پیش موفق به کالبدشکافی این پارچه شده بودند، تفاوت زیادی میان پارچه اپل و میکروفیبرهای معمولی پیدا نکردند؛ و همانطور که در ابتدا عنوان شد، اگر چینی‌ها دست به کپی برداری محصولات اکثر کمپانی و عرضه کردن آن با قیمت بسیار پایین‌تر نمی‌زدند، اکنون غول اقتصادی نبودند.

کپی چینی پارچه اپل تنها با قیمت سه دلار به جای بیست و سه دلار عرضه می‌شود

هم اکنون نسخه مقرون به صرفه‌تر این پارچه در آنلاین شاپ‌های چینی در حال خرید و فروش است. در قسمت توضیحات این محصول آمده است که:« دقیقاً مانند مدل اپل، مستقیماً از درب کارخانه به دست شما می‌رسد، دقیقاً مانند نسخه موجود در سایت رسمی است».

این پیام را می‌توان اینطور تعبیر کرد که در کارخانه‌ای که پارچ اپل اصلی تولید می‌شود، خط تولیدی راه‌اندازی کرده‌اند و پارچه‌ای مشابه را با قیمت کمتری به فروش می‌رسانند. تنها تفاوتی که با نسخه اصلی دارد، نبود لوگوی اپل است.

این پارچه فقط با قیمت 2.63 دلار عرضه می‌شود، در صورتی که برای نسخه اصلی در چین بیست و سه دلار قیمت گذاری شده است. اگر برای پارچه اصلی صف خرید تشکیل شده و تولید کنندگان قول داده‌اند تا سال آینده آن را تحویل دهند، نسخه چینی آن هم اکنون آماده ارسال است. فقط باید بررسی کنیم که آیا پارچه چینی با دستگاه‌های اپل سازگار است یا خیر و آیا به اندازه نسخه اصلی می‌تواند به تمیز شدن کمک کند یا خیر.

پارچه اپل برای تمیز کردن صفحه نمایش به قیمت نوزده دلار عرضه شده است

همه ما می‌دانیم که در حین استفاده از گوشی‌های موبایل، گرد و غبار روی سطح دستگاه‌ها جمع می‌شود و ممکن است پس از مدتی آثار کثیفی و لکه‌های چرب ظاهر شود؛ به همین دلیل آن‌ها به طور منظم نیاز به تمیز شدن دارند. بسیاری از مردم به این موضوغ فکر می‌کنند که از چه محصولاتی برای تمیز کردن گوشی‌های خود استفاده کنند و چگونه به درستی از آن‌ها مراقبت کنند. کمپانی اپل به این مهم رسیدگی کرد و اخیراً علاوه بر جذاب‌ترین گجت‌ها، یک پارچه تمیز کننده نیز به مجموعه خود اضافه کرده است.

فروشگاه رسمی این شرکت می‌گوید که این پارچه از یک ماده نرم و غیر ساینده ساخته شده است که «به‌طور ایمن و مؤثر هر صفحه‌نمایش اپل، از جمله شیشه‌های با بافت نانو را تمیز می‌کند». این شرکت مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا به کاربران مانیتور Pro Display XDR هشدار می‌دهد که از هر پارچه‌ای برای تمیز کردن نمایشگر آن استفاده نکنند و آن را فقط با یک پارچه مخصوص پاک کنند. لازم به ذکر است که قیمت این پارچه در ایالات متحده آمریکا نوزده دلار قیمت دارد و در بازار کشورهای دیگر تا بیست و هشت دلار نیز قیمت گذاری شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*