بلوبانک

با بلوبانک انتقال وجه هوشمند ‎‎را تجربه کنید

اپلیکیشن بلوبانک با ارائه قابلیت انتقال وجه هوشمند به کاربران خود آنها را از نصب سایر اپلیکیشن‌های بانکی بی‌نیاز ساخته است. در ادامه با ویژگی‌های این اپلیکیشن آشنا خواهیم شد.

در حال حاضر از 4 روش حساب به حساب در یک بانک، کارت به کارت، پایا و ساتنا می‌توان فرایند انتقال وجه بین بانکی را به انجام رساند. البته در این چهار روش مبلغ، زمان انتقال وجه، بانک مقصد و کارمزد می‌تواند تاثیرگذار باشد. علاوه بر این که معمولا کاربران به طور دقیق با تفاوت‌های میان این روش‌ها آشنایی ندارند. در بسیاری از اپلیکیشن‌های پرداخت نیز تمام این روش‌های انتقال وجه به کاربران ارائه نمی‌شود.

انتقال وجه هوشمند با بلوبانک 

در همین راستا اپلیکیشن بلوبانک با ارائه تمام روش‌های انتقال وجه و قابلیت انتقال هوشمند آمده تا کاربران را از نصب سایر اپلیکیشن‌های پرداخت بی‌نیاز کند. در واقع این ویژگی اپلیکیشن بلوبانک علاوه بر این که کاربران را با روش‌های مختلف انتقال وجه آشنا می‌کند، باعث خواهد شد تا کاربران برای عملیات بانکی خود مناسب‌ترین روش را انتخاب کرده و فرایند پرداخت خود را به بهترین شکل به انجام برسانند.

بلوبانک

قابلیت انتقال هوشمند می‌تواند مناسب‌ترین روش‌های انتقال وجه را طبق مبلغ، مقصد و زمان ارسال درخواست به کاربران معرفی کند، اما تصمیم‌گیرنده نهایی خود کاربر خواهد و در انتخاب این روش‌ها هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

در واقع اگر در خصوص روش‌های انتقال وجه آگاهی ندارید، اپلیکیشن بلوبانک به شما نام روش، کارمزد و زمان تسویه را معرفی خواهد کرد تا با کسب آگاهی بتوانید مناسب‌ترین روش را برای انتقال وجه انتخاب نمایید.

بلوبانک

در سایر اپلیکیشن‌های پرداخت کاربران به دلیل این که روش اشتباهی را انتخاب می‌کنند، فرایند انتقال وجه متوقف خواهد شد، اما در اپلیکیشن بلوبانک فرایند انتقال وجه دچار مشکلی نخواهد شد؛ زیرا کاربر پیش از انتخاب روش‌ها، فقط انتقال وجه را انتخاب کرده و اپلیکیشن بلو بانک نیز متناسب با نیاز کاربر پیشنهاد هوشمندانه‌ای را ارائه خواهد داد تا کاربر بتواند بهترین روش را انتخاب کند.

گفتنی است این ویژگی با توجه به نقدهای کاربران به سایر اپلیکیشن‌های این حوزه و بر اساس نیاز کاربران در نظر گرفته شده تا یکی از چالش‌های مهم مشتریان بانکی رفع شود.

بلوبانک این ویژگی را با هدف ایجاد تجربه‌ای جدید و راحت در ارائه خدمات بانکی ارائه کرده و به همین دلیل این اپلیکیشن توانسته کامل‌ترین روش انتقال وجه را در دسترس کاربران خود قرار دهد. گفتنی است امکانات جدید بلوبانک فقط به این ویژگی محدود نخواهد شد. در واقع کاربران در آینده نزدیک به نوآوری‌های جدیدی با هدف آسان‌تر کردن فرایند‌های بانکی به خصوص در حوزه انتقال وجه دسترسی پیدا خواهند کرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*