فک رهن

فک رهن خودروهای شرکت سایپا و ایران خودرو ممکن شد

فک رهن خودروهای شرکت سایپا و ایران خودرو زودتر از موعد مقرر امکان‌پذیر شد. در ادامه با جزئیات فک رهن محصولات ایران خودرو و سایپا آشنا خواهیم شد.

گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کردند فک رهن خودروهای این دو خودروساز که در طرح‌های فروش فوق العاده و پیش فروش به روش قرعه کشی به مشتریان واگذار شدند و سند (فاکتور فروش) آنها در رهن ایران خودرو و سایپا قرار دارد، از این پس بر اساس مصوبه جدید کمیته خودرو قابل فک رهن زودتر از موعد مقرر در بخشنامه خواهند بود.

جزئیات فک رهن محصولات خودروسازان

ایران خودرو

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو، مشتریان می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو یا با مراجعه به نمایندگی‌ها مراحل فک رهن را انجام دهند. البته مشتری باید حتما پس از دریافت پیامک از سوی ایران خودرو به فک رهن بپردازد. به طور کلی مشتریان محصولات ایران خودرو می‌توانند این فرایند را به دو روش زیر انجام دهند:

  1. در گام نخست مشتری باید با کارت بانکی که به وی تعلق دارد در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو (میز کار مشتری) پرداخت را انجام داده و درخواست فک رهن را به ثبت برساند.
  2. مشتری باید به نمایندگی مراجعه کرده و وجه ترهین را از طریق کارت بانکی متعلق به خود پرداخت کرده و درخواست فک رهن را ثبت کند.

گفتنی است سند فروش فک رهن شده بعد از تسویه مبلغ ترهین پس از 10 رو کاری به نمایندگی‌های محل ثبت نام ارسال می‌شود.

سایپا

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد مشتریان محصولات سایپا در طرح‌های پیش فروش و فروش فوری این شرکت که به عنوان برنده انتخاب شدند و خودروهای آنان نیز فاکتور شده است، بعد از تسویه حساب قادرند مراحل فک رهن را انجام دهند. وی افزود این طرح با تقاضای مشتریان و با موافقت و صدور مجوز کمیته خودرو به اجرا می‌رسد.

طبق گفته مدیرعامل سایپا، مشتریان این شرکت از روز چهارشنبه 19 آبان با مراجعه به وب‌سایت اینترنتی این شرکت یا مراجعه به نمایندگی‌ها ثبت‌نام‌کننده پس از پرداخت وجه باقی مانده، قادرند درخواست فک رهن را به ثبت برسانند. پس از انجام این فرایند، فاکتور فروش خودروهای مشتریان به آدرس نمایندگی ارسال خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*