روز پروژه

همراه اول از برترین پایان نامه های سیزدهمین جشنواره روز پروژه تقدید کرد

سیزدهمین دوره روز پروژه دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران با حمایت همراه اول برگزار شد و این اپراتور از برترین پایان نامه ها تقدیر کرد.

با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، سیزدهمین دوره روز پروژه دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شد و در پایان این دوره، همراه اول با تقدیر از پایان نامه های برتر، جوایزی را به برگزیدگان اعطا کرد. مراسم تقدیر از برترین پایان نامه‌های این دوره در روز گذشته، دوشنبه 17 آبان 1400 با حضور وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و مجید نیلی، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در ساختمان مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار شد.

جشنواره روز پروژه چیست؟

روز پروژه یک رویداد سالانه است که با رویکرد تشویق دانشجویان مقطع کارشناسی برای ارائه و تهیه و تدوین بهتر و باکیفیت‌تر پایان نامه‌ها برگزار می‌شود. سیزدهمین دوره این رویداد در شهریور ماه سال جاری با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به صورت آنلاین برگزار و 61 پروژه به آن ارسال شد. در نهایت، کارگروه تخصصی 40 پروژه را به داوری نهایی راه دادند و بعد از چند بار ارزیابی پایان نامه‌ها، شش پژوهش به عنوان برترین پایان نامه‌های این دوره معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در مراسم تقدیر از پایان نامه های برتر روز پروژه، توضیحاتی را در خصوص رویکرد این مرکز درباره دانشگاه‌ها ارائه داد و به زمینه‌های موجود به منظور همکاری در قالب گرنت‌های دانشجویی و برنامه کارآموزی اشاره کرد. وی در ادامه از آمادگی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برای همکاری مشترک در قالب‌های متنوع در تمامی زمینه‌های مشترک بین این مرکز و دانشگاه تهران و حمایت از این فرایند خبر داد.

مجید نیلی، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر تهران هم در این مراسم از اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه سخن گفت و اظهار کرد در سال‌های اخیر، دانشکده ما تلاش‌های بسیاری را برای کیفی‌سازی هرچه بیشتر پایان نامه‌های دانشجویی انجام داده است که جشنواره روز پروژه یکی از ابزارهای تحقق این هدف محسوب می‌شود.

در انتهای مراسم روز گذشته، برگزیدگان سیزدهمین جشنواره روز پروژه، لوح و جایزه دریافت کردند و از آنها تقدیر و تجلیل شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*