فیلم John Wick 4

مراحل فیلمبرداری فیلم John Wick 4 به پایان رسید

طبق اخبار منتشر شده، فیلمبرداری فیلم John Wick 4 – جان ویک 4 به پایان رسیده است و کمتر از 6 ماه دیگر، می‌توانید منتظر اکران آن باشید.

شمیر اندرسون در صفحه‌ی شخصی اینستاگرام خود خبر داد که مراحل توسعه و فیلمبرداری فیلم John Wick 4 به اتمام رسیده است.

اندرسون که از بازیگران جدید این قسمت به حساب می‌آید، در کنار انتشار تصویری از خودش و کیانو ریوز، به این نکته اشاره کرد که حضور در این فیلم، یک اتفاق مثبت برای او بوده و فیلمبرداری اثر نیز تمام شده است.

مجموعه جان ویک در چند سال اخیر تبدیل به یک پدیده‌ی جهانی شده؛ خلق یک دنیای منحصر‌به‌فرد در کنار سکانس‌های اکشن متفاوت و دیوانه‌وار، کمک کرده‌اند تا این مجموعه طرفداران بسیاری پیدا کند.

قسمت سوم با نام پارابلوم (Parabellum) در سال 2019 اکران شد و با یک افتتاحیه حیرت انگیز 57 میلیون دلاری، به سلطه‌ی فیلم انتقام جویان: آخر بازی (Endgame) در گیشه پس از سه هفته پایان داد. این قسمت در ابتدا قرار بود داستان مجموعه را به پایان ببرد اما پایان آن به شکلی رقم خورد که راه را برای تولید قسمت‌های بیشتر باز گذاشت.

فیلم John Wick 4

قسمت چهارم از همان جایی آغاز می‌شود که پارابلوم تمام شده بود، با این حال جزئیات داستانی آن در دست نیست. کیانو ریوز در گفته‌ی اخیرش گفته بود که رابطه‌ی جان ویک با «یکی از شخصیت‌ها»، روح و قلب نسخه‌ی جدید را تشکیل می‌دهد اما نمی‌دانیم منظور او کدام شخصیت است.

همچنین مشخص نیست که آیا با قسمت چهارم، ماجراجویی‌های جان ویک به پایان می‌رسد یا خیر اما کارگردان این نسخه، چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) در مصاحبه‌ی اخیر گفته است که شاید یک پایان غیرمنتظره‌ در انتظار طرفداران باشد:

جان شاید از همه‌ی این مخمصه‌ها جان سالم به‌در ببرد اما پایانی شادی در انتظار او نیست. او جایی ندارد که برود. صادقانه، می‌خواهم شما را به چالش بکشم، سوال من این است: می‌خواهید چگونه داستان را تمام کنم؟ فکر می‌کنید او به سمت غروب آفتاب می‌تازد؟ [اشاره به پایان‌های خوش فیلم‌های وسترن]، او 300 نفر را کشته است و حالا طوری برود که گویی اتفاقی رخ نداده؟ او عاشق می‌شود؟ اگر شما این آدم باشید و اصلا چنین آدمی واقعا وجود داشته باشد، زندگی‌اش چگونه به پایان خواهد رسید؟ او تا انتهای زندگی‌اش در بدبختی خواهد بود. فقط به زمان بستگی دارد [که چه وقتی کشته شود].

این مجموعه با هر قسمت مخاطبان بیشتری کسب کرده و باید دید قسمت چهارم تا چه اندازه موفق خواهد بود. از دیگر بازیگران این نسخه می‌توان به لارنس فیشبرن، دانی ین، رینا ساوایاما، بیل اسکاشگورد، اسکات ادکینز و هیرویوکی سانادا اشاره کرد.

فیلم John Wick 4 در تاریخ 27 مه 2022 (6 خرداد 1401) به اکران سینماهای جهان در می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*