تویوتا لندکروز

تبدیل تویوتا لندکروز به یک هیولای پیکاپ 6 چرخ + ویدیو

نتیجه کار تنها یک نفر جهت تبدیل تویوتا لندکروز به یک هیولای پیکاپ 6 چرخ، بسیار دیدنی بوده است که در ادامه به جزئیات بیشتر آن خواهیم پرداخت.

ArabGT پس از نمایش تبدیل لکسوس ال ایکس به یک خودروی کروکی، حال با نسخه‌ای عجیب و غریب از تویوتا لندکروز بازگشته است. اکنون شاهد یک لندکروز سری 200 هستیم که با تغییرات گسترده از یک اس یو وی به یک پیکاپ 6 چرخ تغییر شکل داده است و جالب اینجا است که این حاصل کار تنها یک نفر با نام «حسین التمیمی» (Hussein Al Tamimi) بوده است.

حسین التمیمی که متولد عراق است، تجربه‌ زیادی در شخصی‌سازی خودروها دارد و پس از تبدیل تویوتا لندکروز به یک هیولای 6 چرخ، به سراغ پروژه‌ای دیگر با یک خودروی اهدایی ژاپنی خواهد رفت. در عین حال، وی به دوبی سفر کرده و با ArabGT گفت‌ و گویی درباره جدیدترین شخصی‌سازی خود داشته اگرچه ویدئوی مربوط به این پروژه در بصره عراق ضبط شده است.

تویوتا لندکروز

این تویوتا لندکروز یک خودروی 6 چرخ اصولی به حساب نمی‌آید از آنجا که محور یا اصطلاحاً اکسلِ اضافی آن به پیشرانه متصل نیست و چرخ‌های اضافی در کنار چرخ‌های اصلی در همان پایه‌ی چهارچرخ قرار گرفته‌اند. حسین التمیمی گوشه‌های سپر جلوی این خودرو را تراشیده است تا زاویه حمله آن را بهبود ببخشد. همچنین تمام امکانات آفرود نظیر وینچ، قلاب یدک‌کشی، چراغ‌های LED اضافی و صفحه ضد سایش را می‌توان در این خودرو مشاهده کرد.

پیکاپ تویوتا لندکروز سری 200 از یک لوله تنفسی و همچنین فلاپ‌های دور گلگیر در جلو و عقب برخوردار است و همچنین یک سیستم تعلیق سفارشی در آن به کار رفته است تا پایین بدنه خودرو فاصله بیشتری را با سطح جاده حفظ کند. حتی چراغ‌های پشت هم تغییر کرده‌اند و حال به‌صورت کاملاً LED همراه با چراغ راهنمای متوالی هستند و زمانی که خودرو را قفل می‌کنید یا از قفل باز می‌کنید، مثل برخی از خودروهای لوکس اصطلاحاً به «رقص» در می‌آیند. این خودرو حتی از درب‌های عقب و جلوی اتوماتیک بهره می‌برد.

تویوتا لندکروز

در پیکاپ تویوتا لندکروز تخته رکاب الکتریکی به کار گرفته شده است و وقتی وارد خودرو می‌شویم، چرم قرمز را تقریباً در همه‌جا و ضمناً هدلاینر Starlight مشابه خودروهای رولز رویس را مشاهده می‌کنیم. مثل پورش تایکان صفحه نمایشی در داشبوردِ قسمت سرنشین جلو و همچنین صفحه‌ نمایش‌هایی در صندلی‌های پشت نصب شده است.

علاوه بر این‌ها، یک کنسول مرکزی سفارشی برای صندلی‌های عقب با صفحه نمایش داخلی در این خودرو تعبیه شده است. حتی در فرمان تغییراتی ایجاد شده است تا شاهد یک صفحه نمایش کوچک در وسط به همراه چراغ‌هایی برای دور موتور مشابه خودروهای مسابقه‌ای باشیم.

تبدیل تویوتا لندکروز به چنین پیکاپی قطعاً کاری بسیار پرهزینه و زمان‌بر بوده درحالی که فضای داخلی لوکس‌تری که برای این خودرو تدارک دیده شده، آن را به نمونه مشابه‌اش لکسوس ال ایکس نزدیک‌ کرده است. و بی‌شک حسین التمیمی موفق شده است یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های شخصی‌سازی شده از لندکروز سری 200 را آماده سازد.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این هیولای پیکاپ 6 چرخ چیست؟