فیلم Rogue Squadron

اکران فیلم Star Wars: Rogue Squadron به تاخیر افتاد

طبق اخبار منتشر شده، فیلم Star Wars: Rogue Squadron – جنگ ستارگان: روگ اسکادران از تقویم سینمایی شرکت دیزنی حذف شده است.

فیلم Star Wars: Rogue Squadron که انتظار می‌رفت در اواخر سال 2023 اکران شود، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

روگ اسکادران، یکی از فیلم‌های مورد انتظار دنیای جنگ ستارگان است که کارگردانی آن را پتی جنکیز (Patty Jenkins) برعهده دارد و حالا طبق اعلام هالیوود ریپوتر، از تقویم سینمایی دیزنی خارج شده است. این فیلم پس از اکران خیزش اسکای‌واکر (Rise of Skywalker)، قرار بود اولین فیلم مستقل از دنیای استار وارز باشد و پیش‌تولید آن تا اواخر سال 2021 به پایان برسد.

اما گفته می‌شود که پتی جنکیز به‌دلیل پروژه‌های دیگری که در دست دارد، احتمالا نمی‌تواند ساخت آن را حتی از سال 2022 آغاز کند. هنوز مشخص نیست که این فیلمساز چگونه می‌تواند برنامه‌هایش را مدیریت کند اما او ساخت قسمت سوم زن شگفت انگیز (Wonder Woman 3) و همچنین فیلم کلئوپاترا (Cleopatra) را نیز برعهده دارد! برفرض اینکه فیلم روگ اسکادران اولویت سوم او باشد و دیزنی آن را به فیلمساز دیگری نسپارد، احتمالا برای تماشای این فیلم باید حداقل تا سال 2024 یا 2025 منتظر بمانیم.

فیلم Rogue Squadron

در حال حاضر، جزئیات زیادی از داستان فیلم در دست نیست اما گفته می‌شود که بر روی نسل جدیدی از خلبان‌ها تمرکز خواهد داشت و از نظر زمانی، اتفاقات آن چندین سال پس از سه‌گانه‌ی اصلی رخ می‌دهد.

فیلم Star Wars: Rogue Squadron تنها یکی از پروژه‌های در حال توسعه‌ی جنگ ستارگان است و چند فیلم مستقل دیگر هم در راه هستند که احتمالا یکی از آن‌ها زودتر از روگ اسکادران به اکران سینماها در می‌آید. تایکا وایتیتی (Taika Waititi) یکی از این فیلم‌ها را می‌سازد و ریان جانسون (Rian Johnson) هم که فعلا مشغول ساخت قسمت دوم چاقوکشی است، یک سه‌گانه‌ی کاملا جدید را معرفی خواهد کرد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از این فیلم‌ها در دست نیست.

خروج فیلم Rogue Squadron از فهرست برنامه‌های دیزنی اگرچه ناامیدکننده است اما طرفداران این مجموعه، می‌توانند منتظر پخش سریال کتاب بوبا فت (Book of Boba Fett) در ماه آینده باشند. حداقل سه سریال دیگر هم در راه است، از جمله اوبی-وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) و فصل سوم مندولرین.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*