گلکسی A13

اطلاعاتی جدید از مشخصات فنی و رنگبندی گلکسی A13 فاش شد

اطلاعات تازه‌ای از مشخصات فنی به همراه رنگ‌بندی گوشی ارزان قیمت و محبوب گلکسی A13 – ای 13 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی فاش شد.

سامسونگ در حال کار روی توسعه گوشی گلکسی A13 است و احتمالاً اوایل سال 2022 میلادی از آن رونمایی کند. با این حال از همین حالا طراحی و مشخصات فنی این گوشی به بیرون درز کرده است. اکنون، گزارش جدید منتشر شده که جزئیات بیشتری را از این گوشی ارزان قیمت و رده ابتدایی سامسونگ فاش می‌کند.

رنگ‌بندی مشابه گلکسی A13 با A33 و A53

به گفته افشاگران وبلاگ GalaxyClub، سامسونگ گوشی گلکسی ای 13 خودش را در دو نسخه 4G با کدنام SM-A135F و 5G با کدنام SM-A136B عرضه خواهد کرد. علاوه بر این، چهار رنگ مختلف را برای آن در نظر گرفته که شامل رنگ‌های مشکی، آبی، نارنجی و سفید می‌شود. گزارش قدیمی وجود دارد که ادعا می‌کند رنگ‌بندی این گوشی شبیه به گلکسی A33 و گلکسی A53 است.

انتظار می‌رود در جلوی گوشی گلکسی A13 یک نمایشگر 6.5 اینچی با طراحی Infinity-V حضور داشته باشد، یک حسگر اثر انگشت روی فریم کناری و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون در کنار پورت USB تایپ C‌ در فریم زیری گوشی جای خوش کرده باشد. این گوشی به دوربین پشتی سه‌گانه مجهز خواهد بود که شامل حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی می‌شود. این دوربین احتمالاً حسگر 50 مگاپیکسلی رده ابتدایی ISOCELL JN1 است که سامسونگ چند هفته پیش از آن رونمایی کرده بود.

در زیر قاب گلکسی ای 13 نیز می‌توان انتظار حضور چیپست Dimensity 700 مدیاتک با 4/6 گیگ رم و 64/128 گیگ رم به همراه پشتیبانی از اسلات کارت حافظه miroSD را داشت.

بیشتر بخوانید:

ویدیو و تصاویر رندر گلکسی A13 ، ارزان ترین گوشی ۵G سامسونگ را تماشا کنید

تفاوت‌های بسیار ناچیزی بین دو نسخه Galaxy A13 و A13 5G وجود دارد. یکی از این گوشی‌ها یک دوربین اضافه‌تر روی قاب پشتی خود دارد و از چیپست دیگری استفاده می‌کند. در زمان عرضه هر دو نسخه از اندروید 12 و رابط کاربرری One UI 4.0 برخوردار خواهند بود. علاوه بر این، از یک باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ 25 وات، انرژی می‌گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*