انتخاب الکترونیک

انتخاب الکترونیک تندیس زرین واحد پیشرو در حوزه کیفیت و نوآوری را دریافت کرد

معاونت کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق شد تندیس زرین اجلاس ملی تقدیر از واحدهای پیشرو در حوزه کیفیت و نوآوری را دریافت کند.

مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک اعلام کرد این گروه موفق به دریافت تندیس زرین واحد پیشرو در حوزه کیفیت و نوآوری شده است. اجلاس ملی تقدیر از واحدهای پیشرو در روز سه شنبه 18 مهر 1400 با حضور تعدادی از مسئولان و مقامات ستادی وزارت صمت و کارشناسان و فعالان حوزه کیفیت و نوآوری در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا تهران برگزار شد.

کیفیت و نوآوری در انتخاب الکترونیک و برندهای وابسته

در جریان این اجلاس، محمدرضا پهلوان زاده، معاون کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک جایزه واحد پیشرو در حوزه کیفیت و نوآوری را دریافت کرد. وی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت این جایزه بدون شک حاصل زحمات شبانه‌روزی و بی شائبه‌ی تیم نخبه معاونت کیفیت انتخاب الکترونیک در مسیر ارتقای سطح کیفی محصولات برندهای وابسته به این گروه صنعتی بوده است. پهلوان زاده در ادامه اظهار کرد:

انتخاب الکترونیک امروز به عنوان یک شرکت پیشرو در این صنعت پیشران، علاوه بر این که خدمات پس از فروش مطمئن و باکیفیتی را به مصرف کنندگان برندهای وابسته خود ارائه می‌دهد، محصولات آن نیز دارای کیفیت تراز جهانی است و قابلیت اطمینان یک مزیت برجسته رقابتی در این گروه صنعتی شناخته می‌شود.

معاون کیفیت انتخاب الکترونیک به رشد و توسعه سریع این گروه صنعتی در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت در گذار از نسل سوم به نسل چهارم کیفیت، بسیاری از چارچوب‌های فنی و فرایندهای زیرساختی کیفیت در این گروه صنعتی طبق استانداردهای روز جهان و سیاست‌گذاری‌های رقابتی تنظیم شده است. این استانداردها در کیفیت محصولات برندهای وابسته به این گروه، شامل برندهایی مثل اسنوا، دوو و بست، فقط با تکیه بر توانمندی دانشمندان و متخصصان داخلی و تیم نخبه معاونت کیفیت به تحقق رسیده است. شعار این تیم، کیفیت در تراز جهانی و جهانی‌سازی صنعت بوده است.

پهلوان زاده خاطرنشان کرد تلاش می‌کنیم در راستای مسئولیت اجتماعی انتخاب الکترونیک به عنوان رهبر این صنعت و در مسیر تبدیل صنایع ایران به لوکوموتیوهای نظام اقتصادی و توسعه دانش فنی صنعت لوازم خانگی کشور، تولیدکننده دانش و علم مورد نیاز جهت ارتقای سطح فناوری و تکنولوژی در صنعت لوازم خانگی باشیم. وی در پایان به استفاده از چارچوب‌های اروپایی اسمارت فکتوری در کارخانه‌های این گروه صنعتی اشاره کرد و افزود:

انتخاب الکترونیک امروز در عرصه ملی امتحان خود را پس داده و علاوه بر آن در عرصه‌های بین‌المللی نیز نقش‌آفرینی می‌کند. مراجع صادراتی مطرح دنیا، این گروه و برندهای وابسته و زیرمجموعه و محصولات آنها را به عنوان محصولات و برندهایی باکیفیت و قابل رقابت با رقبای اروپایی و خارجی می‌شناسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*