رابط کاربری جدید EMUI 12

هواوی آزمایش نسخه بتای رابط کاربری جدید EMUI 12 را آغاز کرد

هواوی به طور رسمی آزمایش نسخه بتای رابط کاربری جدید EMUI 12 را آغاز کرد و به زودی این نسخه در مناطق بیشتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

یکی از محبوب‌ترین رابط‌های کاربری در بین کاربران گوشی های اندرویدی، رابط کاربری EMUI هواوی است که به دلیل بهینگی بالا و قابلیت‌های متعدد همواره مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. هواوی اکنون به صورت رسمی آزمایش نسخه بتای رابط کاربری جدید EMUI 12 را آغاز کرده است. در حال حاضر کاربران زیادی در مناطق مختلف برای تجربه این رابط کاربری لحظه‌شماری می‌کنند، اما فعلا این برنامه آزمایشی برای مناطق آسیای شرقی و کشور روسیه آغاز شده و احتمالا به زودی و طی هفته‌های آینده، این نسخه در مناطق بیشتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

رابط کاربری جدید EMUI 12

گوشی های سری هواوی پی 40 و هواوی میت 30 اکنون برای شرکت در آزمایش بتای آپدیت EMUI 12 انتخاب شده‌اند. برای شرکت در آزمایش بتای این آپدیت باید در برنامه بتای EMUI 12 عضو شوید. این برنامه از 8 نوامبر تا اواخر دسامبر 2021 انجام می‌شود. هم‌اکنون این برنامه آزمایش بتا در مراحل اولیه قرار دارد و در آینده نزدیک به مدل‌ها و مناطق بیشتری گسترش خواهد یافت.

زمان انتشار و قابلیت‌های آپدیت رابط کاربری جدید EMUI 12

شنیده می‌شود که شرکت هواوی در نیمه اول سال میلادی پیش رو، مدل‌های مختلفی از محصولات خود را به رابط کاربری EMUI 12 آپدیت می‌کند و حتی برخی از مدل‌ها مثل وای 9 پرایم که آپدیت EMUI 11 را دریافت نکرده بودند نیز به این نسخه جدید آپدیت می‌شوند.

بهینه‌سازی‌ها و قابلیت‌های جدید متنوعی در EMUI 12 وجود دارد و ظاهر جدید رابط کاربری، یکی از تغییرات بزرگ این نسخه محسوب می‌شود. در ظاهر این نسخه از سیستم عامل موفق هارمونی او اس هواوی الهام گرفته شده و احتمالا مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.

در این نسخه، سرعت و تجربه کاربری بهبود پیدا کرده و با نیازها و الگوی استفاده کاربران هماهنگ شده است. همچنین در کنار استفاده آسان، ظاهر زیبا و قابلیت‌های غنی، رابط کاربری EMUI هواوی جزو هوشمندترین و بهینه‌ترین پوسته‌های موجود برای اندروید محسوب می‌شود. الگوریتم‌های پیشرفته و بهینه‌سازی شده برای بهبود استفاده از منابع سخت افزاری مثل حافظه رم و کاهش مصرف باتری نیز در این رابط کاربری به کار رفته است.

از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده رابط کاربری EMUI باید به سبک بودن و دوام طولانی باتری اشاره کرد که پیش‌بینی می‌شود در نسخه دوازدهم از همیشه بهتر باشد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*