سامسونگ گلکسی S21 FE

نتایج بنچمکارک گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE با پردازنده اگزینوس 2100 منتشر شد

گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE با چیپست اگزینوس 2100 در گیک‌بنچ رویت شده است. اما ظاهراً امتیاز پایینی را به نام خودش ثبت کرده است.

اگر همه چیز مثل سابق باشد، گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE هم در دو نسخه با چیپست اسنپدراگون و اگزینوس عرضه خواهد شد. یک گزارش اولیه وجود نسخه اسنپدراگونی را تأیید می‌کند. اکنون یک نسخه از این گوشی با چیپست اگزینوس در پایگاه داده پلتفرم بنچمارک‌گیری GeekBench قرار گرفته که تأیید می‌کند نسخه‌های مختلف این گوشی با یکدیگر یکسان نیستند.

بیشتر بخوانید:

گلکسی S21 FE ، آخرین بازمانده سری اس ۲۱ سامسونگ چه زمانی معرفی می‌شود؟

یک افشاگر به نام FrontTron موفق شده گوشی گلکسی اس 21 فن ادیشن را در پلتفرم بنچمارک‌گیری GeekBench رویت کند. این گوشی در حالت تک هسته‌ای امتیاز 1،096 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 3،387 را کسب کرده است. در حالی که این نمرات به دست آمده از متوسط امتیاز ثبت شده توسط چیپست اگزینوس 2100 کمتر است، این نکته را باید در نظر داشت که دستگاه مورد بررسی قرار گرفته یک نرم افزار پیش تولید شده را اجراه می‌کند که ممکن است اجازه ندهد چیپست با تمام توان خودش کار کند.

این نسخه که امتیاز پایینی را هم در گیک‌بنچ به دست آورده، دارای شماره مدل SM-G990E است و 8 گیگابایت رم را هم ارائه می‌کند. همچنین نسخه اندروید نصب شده روی این گوشی نیز مشخص نیست، اما ما فرض را بر این می‌گیریم که به صورت پیش‌فرض اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 را ارائه می‌کند.

باید منتظر ماند و دید واکنش بازار به چیپست قدرت‌بخش زیر قاب گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE چیست. آیا سامسونگ از نسخه ضعیف شده اگزینوس 2100 در زیر قاب این گوشی استفاده کرده که این امتیاز پایین را کسب کرده، یا این امتیاز فقط مربوط به نسخه اولیه گوشی است و نسخه نهایی امتیاز بیشتری را کسب خواهد کرد. در حالی که گذشته اختلاف عملکرد تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون زیاد بود، اما امسال اختلاف عملکرد فاحشی بین دو چیپست اگزینوس 2100 و اسنپدراگون 888 وجود نداشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*