چگونه مشکلات جی پی اس در iOS 8.4 را بر طرف کنیم ؟

تا امروز تعریف های شیرینی از سیستم عامل iOS8.4  و اپلیکیشن اصلاح شده Apple Music که به تازگی عرضه شده است شنیده اید اما اگر سیستم عامل خود را بروزرسانی کرده باشید و کارتان به سیگنال های GPS افتاده باشد تمامی این تعریف های شیرین جای خود را به یک کابوس خواهند داد.

بر اساس گزارشات متعدد کاربران در انجمن اپل، کاربران در  نسخه‌ی جدید سیستم عامل اپل نمی‌توانند از جی پی اس گوشی و تبلت در برنامه‌هایی نظیر  Apple Maps, Google Maps و Waze استفاده کنند.

خوشبختانه سه راه حل برای کاربران وجود دارد که می توانند GPS خود را دوباره راه اندازی کنند. اولین راه حل ریست کردن تنظیمات شبکه (Reset Network Settings) است . برای این کار باید به بخش های Settings > General > Reset > Reset Network Settings بروید. با ریست کردن تنظیمات تمامی پسوردهای وای فای و شبکه پاک می شوند، اما ممکن است بتوانید GPS خود را دوباره به کار بیاندازید.

اما اگر راه حل بالا جواب نداد به بخش  Location Services رفته و تنظیمات را یک بار روشن و خاموش کنید. برای این کار به مسیر settings > Privacy >Location Services رفته و Location Services را خاموش کنید. سپس آیفون یا آیپد خود را خاموش و دوباره روشن کنید. حال دوباره به همان مسیر رفته و Location Services را روشن کنید.

اگر راه حل بالا نیز جواب نداد باید راه حل سخت‌تر را انتخاب کنید که نصب دوباره‌‌ی iOS 8.4 می‌باشد. ابتدا تمامی اطلاعات خود را در سرور‌های آیتونز بکاپ گرفته و سپس به آیتونز رفته و در آن‌جا iOS 8.4 را Restore کنید. اگر چه این راه حل ممکن است خوشایند هر کسی نباشد اما شاید به عنوان راه حل آخر بتوان از آن استفاده کرد.

در آخر یک راه حل چهارم نیز وجود دارد که مشکل شما را با تاخیر حل خواهد کرد. می توانید منتظر بمانید تا اپل یک اصلاحیه برای رفع خرابی GPS برای کاربران ارسال کند اما با این اوصاف تا ارسال این اصلاحیه از سوی اپل دیگر نمی توانید از اپلیکیشن های موقعیت یاب استفاده کنید.

منبع : phonearena

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واسه منم مشکلی نداره…!!!

  2. اقا مال من کار میکنه