فیس لیفت هیوندای کرتا

اولین عکس های نسخه فیس لیفت هیوندای کرتا ملقب به توسان کوچولو منتشر شد

نخستین تصاویر از نسخه فیس لیفت هیوندای کرتا منتشر شد. این کراس اوور کوچک به هیوندای توسان شباهت زیادی دارد و به همین دلیل لقب بچه توسان را برای آن در نظر گرفتند.

شرکت هیوندای مدتی است که کراس اوور کوچک خود یعنی کرتا را در بازارهای ویژه‌ای چون هند، روسیه و آمریکای جنوبی عرضه می‌کند که در برخی از بازارها مانند چین آن را با نام ix25 نیز می‌شناسند. با وجود این که هیوندای در سال 2019 از نسل دوم این کراس اوور پرده برداشته بود، اما زودتر از انتظار نسخه فیس لیفتی از آن را را برای عرضه به بازار آماده کرده است. نسخه فیس لیفت هیوندای کرتا قرار است به زودی در نمایشگاه خودرو اندونزی به معرض نمایش درآید، اما پیش از معرفی رسمی، نخستین تصاویر آن منتشر شده که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مشخصات فیس لیفت هیوندای کرتا

فیس لیفت هیوندای کرتا

نمای جلویی نسخه فیس لیفت هیوندای کرتا از طراحی مشابه با توسان جدید و پیکاپ سانتا کروز بهره می‌برد؛ چرا که طراحان در این بخش از همان جلوپنجره آشنا و چراغ‌های مخفی به شکل جواهر استفاده کردند. چراغ‌های جلوی اصلی نیز در جایی پایین‌تر از قبل و در دو طرف جلوپنجره نصب شدند.

فیس لیفت هیوندای کرتا

در نمای عقب شاهد تغییرات اندکی هستیم و طراحان برای چراغ‌های عجیب پیش از فیس لیفت هیچ تغییر بزرگی را در نظر نگرفتند. همچنین طراحان در بخش‌های مختلفی از بدنه این خودرو مانند سپرها، رکاب‌ها و جلوپنجره از تریم‌های نقره‌ای رنگ استفاده کردند.

فیس لیفت هیوندای کرتا

این خودروساز کره‌ای کابین شاسی بلند کوچک خود را به شکل کامل ارتقا داده و اکنون غربیلک فرمان چهارپره و نمایشگر بزرگ‌تر که در میانه داشبورد نصب شده با وجود شباهت به توسان و سایر محصولات هیوندای نمای جذابی را به وجود آورده است. این خودرو از صفحه‌آمپر دیجیتالی 8 اینچی نیز بهره می‌برد. دریچه‌های تهویه مستطیلی، صفحه مشبک طرح‌دار بلندگوها و سیستم نورپردازی داخلی نیز به عنوان سایر ویژگی‌های مهم کابین این خودرو محسوب می‌شوند.

فیس لیفت هیوندای کرتا

در حال حاضر هیوندای مشخصات فنی نسخه فیس لیفت کرتا را اعلام نکرده و به همین دلیل مشخص نیست که آیا این کراس اوور کوچک از لحاظ فنی نیز با تغییراتی همراه شده یا خیر. گفتنی است این خودرو به زودی در نمایشگاه خودرو اندونزی به معرض نمایش در خواهد آمد و تا آن زمان برای انتشار مشخصات کامل این خودرو باید منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*