هیوندای کاستو ۲۰۲۲

هیوندای کاستو ۲۰۲۲ ، یک شاسی بلند بسیار جذاب برای خانواده + ویدیو

هیوندای کاستو ۲۰۲۲ روانه بازار چین شده است. در ادامه با مشخصات، امکانات و طراحی این شاسی بلند آشنا می‌شویم و ویدیوی معرفی آن را مشاهده می‌کنیم.

هیوندای کاستو ۲۰۲۲ یکی از جدیدترین محصولات کمپانی هیوندای است که بر پایه مینی ون و کراس اوور ساخته شده است. لازم به ذکر است که هدف اصلی از تولید این اتومبیل ۷ نفره رقابت با کیا کارناوال بوده است. این خودرو در ظاهر شباهت زیادی به کراس اوور کامپکت توسان دارد که گوشه‌ای از این شباهت را می‌توان در جلوپنجره کاستو ۲۰۲۲ مشاهده کرد. علاوه بر این فرمان و همچنین چراغ‌های جلو و عقب این خودرو نیز با الگوبرداری از جدیدترین نسل توسان طراحی شده است. با این وجود، در عقب این خودرو شاهد چراغ‌هایی به شکل حرف C هستیم.

هیوندای کاستو ۲۰۲۲

با ورود به کابین این اتومبیل نیز یک مانیتور ۱۰.۴ اینچی در وسط داشبورد به چشم می‌خورد که منجر به مدرن‌تر شدن کابین این خودرو شده است. طول، عرض و ارتفاع هیوندای کاستو ۲۰۲۲ به ترتیب ۴۹۵۰ میلی‌متر، ۱۸۵۰ میلی‌متر و ۱۷۳۴ میلی‌متر است.

هیوندای کاستو ۲۰۲۲

بررسی هیوندای کاستو ۲۰۲۲ از نظر مشخصات فنی

تاکنون در ارتباط با مشخصات فنی این اتومبیل اطلاعات زیادی منتشر نشده است. اما مطابق با بررسی‌های صورت گرفته، کمپانی هیوندای برای این اتومبیل یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو در نظر گرفته است که می‌تواند ۱۶۷ اسب بخار قدرت را به تولید برساند. لازم به ذکر است که این اتومبیل تاکنون تنها روانه بازار چین شده است.

هیوندای کاستو ۲۰۲۲

رقبای اتومبیل جدید هیوندای در بازار

مینی ون‌های لکسوس LM و بیوک GL8 اصلی‌ترین رقبای هیوندای کاستو ۲۰۲۲ در بازار محسوب می‌شوند. به گفته شرکت هیوندای، قیمت این اتومبیل از لکسوس LM که در حال حاضر با قیمت ۲۱۵ هزار دلار خرید و فروش می‌‌شود پایین‌تر است. با تماشای ویدیو زیر که به تازگی از سوی کمپانی هیوندای منتشر شده است،‌ با کاستو ۲۰۲۲ بیشتر آشنا خواهید شد.

ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*