زیباترین خودروهای سال 2021

این‌ها زیباترین خودروهای سال 2021 هستند + عکس

زیباترین خودروهای سال 2021 معرفی شدند. در این لیست نام خودروهایی چون شورولت کوروت C8، پورشه تایکان و بوگاتی شیرون به چشم می‌خورد. در ادامه با زیباترین ماشین های سال 2021 آشنا خواهیم شد.

امروزه علاوه بر این که خودروها نسبت به قبل از پیشرانه‌های قدرتمند و کارآمدتری بهره می‌برند، از لحاظ ظاهری نیز کاملا ارتقا پیدا کرده‌اند. به گونه‌ای که در حال حاضر شرکت‌های بزرگ این صنعت از سبک طراحی خاص خود برای ساخت محصولات استفاده می‌کنند؛ برای مثال بسیاری از خودروهای شرکت مرسدس بنز از طراحی لوکس و جذاب بهره می‌برند و محصولات لامبورگینی نیز با ظاهری خشمگین و تهاجمی طراحی می‌شوند.

یک خودرو برای این که در لیست زیباترین خودروهای جهان 2021 قرار بگیرد باید از ویژگی‌های مختلفی برخوردار باشد که مهم‌ترین آن تناسب میان طراحی بخش‌های مختلف خودرو است. ضمن این که سایر جزئیات طراحی خودرو نیز باید با پیشرفت‌های فنی خودرو هماهنگی داشته باشند تا بتوان طراحی آن خودرو را در سطح فوق‌العاده‌ای دانست؛ به گونه‌ای که علاقه‌مندان به حوزه خودرو با تماشای تصاویر این خودروها هیجان‌زده شده و لذت ببرند. در همین راستا اخیرا لیستی از زیباترین خودروهای سال 2021 منتشر شده که در ادامه شما را با خودروهای موجود در این لیست‌ آشنا خواهیم کرد.

لیست زیباترین خودروهای سال 2021

استون مارتین Vantage Roadster

زیباترین خودروهای سال 2021

استون مارتین در ساخت خودروهای زیبا تخصص خاصی دارد و اوج شکوفایی زبان طراحی خاص این خودروساز را می‌توان در مدل Vantage Roadster مشاهده کرد. این خودرو کوپه دارای بدنه‌ای کشیده از جنس فیبرکربن بوده که در زیباتر شدن آن تاثیر زیادی داشته است. چراغ‌های عقب این خودرو نیز از طراحی خاصی بره می‌برند. خطوط روی بدنه این خودرو و هواکش‌هایی که در دو طرف آن دیده می‌شوند توانستند نمای مدرن و اسپرتی را به وجود آوردند. سطح ایرودینامیکی این خودرو نیز توسط ارتفاع کم آن حفظ شده است. استون مارتین برای این خودرو موتور 4 لیتری از نوع V8 با توربوشارژ دوگانه را در نظر گرفته که می‌تواند قدرتی برابر با 503 اسب بخار را به تولید برساند.

شورولت کوروت C8

زیباترین خودروهای سال 2021

جایگاه بعدی لیست زیباترین خودروهای سال 2021 به شورولت کوروت C8 تعلق دارد. این خودرو از لحاظ ظاهری تا حدودی به محصولات لامبورگینی شبیه است و چراغ‌های جلوی کشیده به همراه هواکش‌های بزرگی که در جلو و دو طرف خودرو قرار دارند نیز توانستند نمای جذاب و اسپرتی را به وجود آورند. موتور شورولت کوروت C8 نیز می‌تواند قدرتی برابر با 483 اسب بخار را به تولید برساند.

فورد GT

زیباترین خودروهای سال 2021

هرچند فورد GT به عنوان یکی از محصولات قدیمی این خودروساز آمریکایی محسوب می‌شود، اما جدیدترین نسخه از این خودرو توانسته خود را به لیست زیباترین خودروهای سال 2021 برساند. هواکش‌های بزرگی که در دو طرف این خودرو به چشم می‌خورند باعث شده‌اند تا این خودرو باابهت و جذاب به نظر برسد. هنگام نگاه به این خودرو از بخش کناری شاهد طراحی تیز در جلو خواهیم بود که با بخش عقب آن تقارن دارد. در واقع فورد با الهام از هواپیماهای جت این خودرو را طراحی کرده است.

فراری روما

زیباترین خودروهای سال 2021

تمام محصولات فراری از ظرافت خاصی بهره می‌برند و جزئیات طراحی در تمام مدل‌های این خودرو به خوبی قابل مشاهده است. هرچند فراری همواره خودروهای با طراحی ظاهری تهاجمی را به تولید می‌رساند، اما فراری روما نسبت به محصولات قبلی این خودروساز متفاوت به نظر می‌رسد. در نمای جلویی آن شاهد انحنای جلوی کاپوت هستیم. جلو پنجره نیز از طراحی متفاوتی بهره می‌برد و با شیب به سمت داخل توانسته نمای جذابی را به وجود آورد. جراغ‌های جلو نیز به شکل خاصی طراحی شدند. هنگامی که به نمای کناری این خودرو نگاه کنید، اوج کار طراحان فراری روما را مشاهده خواهید کرد.

مک لارن الوا

زیباترین خودروهای سال 2021

محصولات شرکت مک لارن همواره در لیست زیباترین خودروها حضور داشتند و اکنون مک لارن الوا نیز توانسته به عنوان یک خودرو اسپرت زیبا در این لیست بدرخشد. روی بدنه این خودرو منحنی‌ها و برآمدگی‌های متعددی به چشم می‌خورد. طراحان برای بخش جلو این خودرو از طراحی تیزی استفاده کردند و چراغ‌ها نیز همانند شکل حرف C طراحی شدند. روی کاپوت نیز یک هواکش به چشم می‌خورد که توانسته نمای جذابی را به وجود آورد. در بخش عقب نیز پیچیدگی بیشتری را می‌بینیم. طراحان با استفاده از سپر مشبک و چراغ‌های نواری عقب توانستند یک خودرو اسپرت متفاوت را طراحی کنند.

پورشه تایکان

زیباترین خودروهای سال 2021

پورشه تایکان همواره به عنوان یکی از زیباترین خودروهای جهان شناخته می‌شود. این خودرو علاوه بر رعایت اصول و قواعد همیشگی طراحی محصولات پورشه اکنون از نوآوری‌های جذابی نیز بهره می‌برد. هواکش‌های نصب شده در پهلوی چراغ‌های جلو توانستند نمای جذابی را به وجود بیاورند. در بخش عقب هم چراغ‌های کشیده و سرتاسری به چشم می‌خورند که امروزه به عنوان یکی از ترندهای طراحی خودرو شناخته می‌شوند. به طور کلی پورشه تایکان از یکی از جذابترین طراحی‌ها میان تمام محصولت پورشه بهره می‌برد.

لکسوس LC 500

زیباترین خودروهای سال 2021

بسیاری از کارشناسان، لکسوس LC 500 را زیباترین خودرو جهان می‌دانند و واقعا هم نمی‌توان گفته آنها را تایید نکرد. جلوپنجره بزرگ و مشبک به عنوان امضاهای اصلی شرکت لکسوس در محصولات این شرکت محسوب می‌شوند که در این خودرو نیز شاهد آنها هستیم، اما اکنون طراحان زاویه‌های جذاب‌تری را اعمال کرده‌اند که توانست فرم متفاوت و جذابی را در جلوپنجره به وجود آورد. هواکش زیر چراغ‌های جلو نیز با سایر اجزای این بخش هماهنگی مناسبی دارند. در قسمت عقب نیز چراغ‌ها از طراحی جذاب به شکل بومرنگ بهره می‌برند. هرچند عقب خودرو کمی بزرگ‌تر به چشم می‌آید، اما همچنان لوکس است. به طور کلی در طراحی این خودرو نقطه ضعف خاصی دیده نمی‌شود و لکسوس در طراحی این خودرو نیز موفق ظاهر شده است.

استون مارتین DBS Superleggera

زیباترین خودروهای سال 2021

استون مارتین روش ساخت یک خودروی زیبا را به خوبی می‌داند و به همین دلیل در لیست خودروهای سال 2021 دو مدل از محصولات این خودروساز حضور دارند. مدل DBS Superleggera به عنوان اوج هنر طراحان این شرکت محسوب می‌شود. این خودرو اسپرت دارای ارتفاع کمی بوده و چلوپنجره بزرگ توانسته نمای جانبی را به وجود آورد. طراحی کاپوت و چراغ‌های جلو نیز کاملا جذاب به نظر می‌رسند و هواکش‌هایی که روی کاپوت و بالای چراغ‌های جلو تعبیه شدند نیز با سایر اجزای این بخش هماهنگی کاملی دارند.

بی ام و سری 8 گرن کوپه

زیباترین خودروهای سال 2021

بی ام و در طراحی سدان‌های بزرگ و زیبا جزو شرکت‌های پیشرو محسوب می‌شود. این شرکت با طراحی مدل گرن کوپه سری 8 توانسته بار دیگر توانایی خود را به اثبات برساند و یک خودرو زیبا و کارآمد را به بازار عرضه کند. در نمای جانبی این خودرو به خوبی بدنه کشیده آن خودنمایی می‌کند. خطوطی که روی بدنه قرار دارد به همراه تقارن موجود در بخش جلو و عقب توانسته این خودرو را به یکی از زیباترین محصولات بی ام و تبدیل کند.

بوگاتی شیرون

زیباترین خودروهای سال 2021

بوگاتی ویرون به عنوان یکی از کاریزماتیک‌ترین خودروهای جهان محسوب می‌شود که از لحاظ مشخصات فنی و سرعت نیز در لیست برترین‌ها قرار دارد، اما بوگاتی نسخه پیشرفته‌ای از آن را به همراه طراحی ظاهری جذاب‌تر با نام شیرون به بازار عرضه کرد که توانست نگاه بسیاری را به خود جلب کند. از نمای جانبی شاهد یک انحنای بزرگ شبیه حرف C هستیم که شکل‌دهنده هویت بوگاتی شیرون است. در نمای جلو نیز هواکش‌های بزرگتر و چراغ‌های جذاب‌تر به چشم می‌خورند. در مجموع این خودرو شایسته دریافت لقب زیباترین خودرو جهان است.

مزدا 3

زیباترین خودروهای سال 2021

وجود نام مزدا 3 در لیست زیباترین خودروهای سال 2021 کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما نسل جدید این خودرو از ظاهری جذاب میان رقبا بهره می‌برد. این خودرو نسبت به بسیاری از خودروهایی که در این لیست قرار دارند، ارزان‌تر است، اما با خطوط جذاب روی بدنه و جلوپنجره بزرگ و مشبک خود توانسته نگاه بسیاری را به خود جلب کند. در مجموع مدل سدان مزدا 3 از طراحی جذابی بهره می‌برد و میان اجزای مختلف آن نیز هماهنگی کاملی وجود دارد.

پولستار 1

زیباترین خودروهای سال 2021

تاکنون دو مدل از خودرو پولستار تولید و به بازار عرضه شده که در آنها سبک طراحی قدیمی شرکت ولوو به شکل کامل تغییر پیدا کرده است. البته ولوو این خودرو را با همکاری شریک چینی خود یعنی جیلی تولید کرده است. هرچند پولستار قطعا به عنوان زیباترین خودرو جهان محسوب نمی‌شود، اما برای حضور در این لیست شایستگی کامل دارد. این خودرو از طراحی ظاهری نسبتا عضلانی بهره می‌برد که ترکیب آن با بدنه‌ای کشیده باعث ایجاد نمای جذابی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*