طراحی گلکسی S22 Ultra

طراحی گلکسی S22 Ultra بیشتر به خانواده نوت شباهت دارد تا سری اس سامسونگ

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که طراحی گلکسی S22 Ultra بیشتر یادآور سری گلکسی نوت است. همچنین طراحی گلکسی اس 22 اولترا با سایر گوشی‌های سری Galaxy S22 سامسونگ متفاوت خواهد بود.

سری گلکسی اس 22 به صورت رسمی در بهمن ماه سال جاری معرفی خواهد شد؛ هرچند که مشخصات و تصاویر این گوشی‌ها از همین حالا به صورت کامل لو رفته است. در یکی از جدیدترین تصاویر منتشر شده بود که متوجه شدیم سامسونگ قصد دارد در زبان طراحی گلکسی S22 Ultra نسبت به نسل قبل تغییرات مهمی را ایجاد کند.

شباهت طراحی گلکسی S22 Ultra به سری نوت

در تصویر جدیدی که توسط افشاگری به نام UniverseIce@ منتشر شده است می‌توان ابعاد نمایشگر و انحنای اطراف گلکسی اس 22 را با گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا مقایسه کرد.

طراحی گلکسی S22 Ultra

مدل استاندارد گلکسی اس 22 به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی مجهز خواهد شد؛ اما سامسونگ در گلکسی S22 Plus و گلکسی S22 Ultra به ترتیب از نمایشگر‌های ۶.۵ و ۶.۸ اینچی استفاده خواهد کرد.

مهم‌تر از همه گوشه‌های نمایشگر در گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس به صورت خمیده است؛ ولی در مدل اولترا شاهد گوشه‌های تیز‌تری هستیم. سامسونگ معمولا گوشی‌های سری گلکسی اس را با گوشه‌های خمیده روانه بازار می‌کند و برای سری گلکسی نوت نیز گوشه‌های تیز را ترجیح می‌دهد.

بنابراین اگر تصویر منتشر شده درست باشد، طراحی گلکسی S22 Ultra بیشتر از سری گلکسی اس به سری گلکسی نوت نزدیک شده است. پیش از این نیز گزارشاتی مبنی بر پشتیبانی گلکسی اس 22 اولترا از قلم اس پن منتشر شده بود و حتی ادعا می‌کردند که این گوشی با یک جایگاه اختصاصی برای قلم S Pen عرضه خواهد شد. تغییراتی که بدون شک طرفداران سری گلکسی نوت را خوشحال خواهد کرد.

درست است که سری گلکسی نوت سامسونگ به پایان راه خود رسیده؛ اما ظاهرا قرار است میراث آن به سری گلکسی اس و مخصوصا مدل اولترا برسد.

بر اساس اخبار منتشر شده، گلکسی اس 22 اولترا به یک نمایشگر سوپر امولد ۱۲۰ هرتز با حفره مرکزی برای جا دادن دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. سکاندار این گوشی پردازنده اسنپدراگون 898 یا اگزینوس 2200 (بستگی به بازار)‌ خواهد بود و ۱۲ گیگ رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز آن را همراهی می‌کنند.

در بدنه پشتی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ ۴ دوربین دیده می‌شود که قوی‌ترین آنها یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات گلکسی S22 Ultra می‌توان به گواهی IP68، اسپیکر‌های استریو، قابلیت اتصال به شبکه 5G، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ بی‌سیم و شارژ سریع ۴۵ وات اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*